Beste Odido,
Ik wil graag gebruik maken van mijn herroepingsrecht om binnen 14 dagen mijn nieuwe contract te laten ontbinden. Ik was altijd een heel tevreden klant en heb daarom vorige week 20 december mijn contract verlengd. Ik had geen TV meer nodig dus koos ik voor een Internet Only abonnement. Een half uur na verlenging van het contract werd mijn internet instabiel. Hiervoor had ik er nooit problemen mee. De verbinding lijkt vooral in de avond heel slecht te zijn.
Sinds 20 december heb ik meermaals gebeld dat ik problemen heb. Er werd mij telkens gezegd dat Gideon contact met mij zou opnemen binnen 3 dagen. Pas op 30 december is er een monteur langs geweest maar heeft het probleem niet kunnen oplossen. Kennelijk is het een bekend probleem, want ik kwam dit topic tegen: https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921. Echter, zowel Gideon als telefonische medewerkers lijken dit probleem niet te kennen. De monteur heeft de kabel en het ONT-kastje vervangen, maar met dezelfde Genexis die ik al had. Ik heb dus nog altijd dezelfde problemen.
Ik wil daarom mijn nieuwe contract niet definitief laten ingaan en binnen 14 dagen mijn contract laten ontbinden, mede doordat het internet niet meer naar behoren functioneert. Ik heb afgelopen zaterdag geprobeerd telefonisch op te zeggen, maar er werd mij verteld dat dat niet mogelijk is bij een verlenging. Ik wil nogmaals vragen om mijn contract binnen de 14 dagen te laten ontbinden. Dit zou mogelijk moeten zijn, zie ook:https://radar.avrotros.nl/artikel/verlengen-mobiel-abonnement-heb-je-recht-op-bedenktijd-54505 en https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/zit-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd. Kunt u mijn verzoek nogmaals in behandeling nemen?
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Thomas