Skip to main content
Beantwoord

Verzoek downgraden modem firmware

• 24 december 2024
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

Ik probeer al een tijdje de een statisch IP aan bepaalde apparaten toe te wijzen in het admin panel van de modem, maar elke keer als ik de DHCP instellingen open reboot de modem. Dit lijkt een bekend probleem te zijn dat is geïntroduceerd de nieuwste router firmware (zie topics hieronder). 

Dit probleem kan verholpen worden door tijdelijk de modem firmware te downgraden, dit kan ik helaas niet zelf, vandaar bij deze mijn verzoek aan een ODIDO-medewerker hier om mijn router firmware te downgraden totdat er een patch beschikbaar is. Het gaat om een VDSL verbinding met dezelfde modem als in de topics hierboven (T54, met firmware verzie V5.17(ABZC.0)T54C_b28\)

P.s. Dit probleem doet zich ook voor als ik via de ODIDO webpagina naar wifi instellingen ga. Wat vermoedelijk ook de router raadpleegd. 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@ivarvdb, dank voor dit verzoek! De persoon die dit kan regelen, is weer aanwezig vanaf 02-01-2025. Zou je op deze datum een nieuw bericht in dit topic willen plaatsen? Dan zetten wij dit verzoek voor je door!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 25 december 2024

Hi ​@ivarvdb, dank voor dit verzoek! De persoon die dit kan regelen, is weer aanwezig vanaf 02-01-2025. Zou je op deze datum een nieuw bericht in dit topic willen plaatsen? Dan zetten wij dit verzoek voor je door!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 februari 2025

Hi, kan er nog een keer naar dit verzoek gekeken worden? 

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 18 februari 2025

Hey ​@ivarvdb, ik heb je op de lijst gezet voor de downgrade. Het modem zal maandag gedowngrade worden, degene die de downgrades uitvoert is deze week niet aanwezig maar hij pakt de lijst maandag op, je staat er nu op dus het moet goed komen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen