Skip to main content
Beantwoord

5ghz uitzetten

• 19 december 2024
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Hallo,

Ik heb 3 lampen die ik meteen app moet verbinden. Nu kunt dat steeds niet omdat me 5ghz blijft aanstaan. Als ik dat probeer uit te zetten in mijn modem op 192.168.1.1 zegt die elke keer als ik wil inloggen dat die mijn wachtwoord niet herkent. Wat kan ik nog meer proberen?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@femke26, probeer je op het modem in te loggen met de gegevens die achterop het modem staan? Hiervoor dien je als gebruikersnaam admin in te vullen en het wachtwoord te gebruiken wat direct hieronder staat. Dit is namelijk een ander wachtwoord dan je wifiwachtwoord. Mocht je willen dat ik de netwerken voor je splits laat het dan gerust weten, ik maak dit graag voor je in orde! 

Bekijk origineel

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 20 december 2024

Hi ​@femke26, probeer je op het modem in te loggen met de gegevens die achterop het modem staan? Hiervoor dien je als gebruikersnaam admin in te vullen en het wachtwoord te gebruiken wat direct hieronder staat. Dit is namelijk een ander wachtwoord dan je wifiwachtwoord. Mocht je willen dat ik de netwerken voor je splits laat het dan gerust weten, ik maak dit graag voor je in orde! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen