Skip to main content
Beantwoord

Mijn modem geeft een rode lamje zyxel t60

  • 28 november 2024
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Vanaf afgelopen dinsdag geen internet meer. rode lampje op modem brandt constant. en op glavezel kastje branden 2 van de 4 lampjes groen. alle stappen voorgeschreven gevolgd geen oplossing. contact opgenomen  met klantenservice en hier begint de ellende. Wordt nu al drie dagen van  het kastje naar de muur gestuurd en er wordt door odido naar kpn verwezen en  kpn verwijst weer naar odido. Uiteindelijk link gekregen om afspraak te maken met monteur voor woensdag ochtend maar hele dag gewacht maar geen monteur gezien. hele spelletje begint opnieuw odido naar kpn , kpn naar odido en intussen 3 dagen geen internet verbinding.

 

 

Beste antwoord door Trunkco

op 4e dag na dat is storing uiteindelijk door KPN monteur verholpen. glasvezelbreuk was boosdoener. communicatie tussen odido en kpn verliep niet zo. 

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 29 november 2024

op 4e dag na dat is storing uiteindelijk door KPN monteur verholpen. glasvezelbreuk was boosdoener. communicatie tussen odido en kpn verliep niet zo. 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • 30 november 2024

Hoi ​@Trunkco, goed om te horen dat het verholpen is! Daarnaast bedankt voor je feedback, dit zullen we intern meenemen. Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen