Skip to main content
Beantwoord

Geen internet


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Wij zitten al sinds maandagochtend zonder internet. Het LOS lampje knippert 1x rood per seconde.

 

Gaan per 24-10 over naar KPN, maar nu zijn we al 1.5 week eerder afgesloten..

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @inez44, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik wil je hier graag meer duidelijkheid over geven. 

Ik zie inderdaad dat je de overstap naar KPN hebt aangevraagd. Normaal gesproken dienen zij de lijn pas op 24-10 over te zetten, zodat je op dat moment geen diensten meer van ons krijgt en zij het internet aan je kunnen leveren. Nu heeft een storing bij hun ervoor gezorgd dat bij meerdere klanten de lijn direct is overgezet, in plaats van op de datum waarop ze eigenlijk over zouden stappen. KPN doet er nu alles aan om ervoor te zorgen dat dit weer teruggedraaid kan worden. Mijn excuses hiervoor. 

Heb je een mobiel abonnement van ons of van Ben? Dan kan ik in de tussentijd ervoor zorgen dat je vouchers ontvangt voor onbeperkt internet. Zo kan je op deze manier nog online blijven! Laat je het me weten als ik deze naar je toe kan sturen? 

Bekijk origineel

11 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 18 oktober 2024

Hi @inez44, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik wil je hier graag meer duidelijkheid over geven. 

Ik zie inderdaad dat je de overstap naar KPN hebt aangevraagd. Normaal gesproken dienen zij de lijn pas op 24-10 over te zetten, zodat je op dat moment geen diensten meer van ons krijgt en zij het internet aan je kunnen leveren. Nu heeft een storing bij hun ervoor gezorgd dat bij meerdere klanten de lijn direct is overgezet, in plaats van op de datum waarop ze eigenlijk over zouden stappen. KPN doet er nu alles aan om ervoor te zorgen dat dit weer teruggedraaid kan worden. Mijn excuses hiervoor. 

Heb je een mobiel abonnement van ons of van Ben? Dan kan ik in de tussentijd ervoor zorgen dat je vouchers ontvangt voor onbeperkt internet. Zo kan je op deze manier nog online blijven! Laat je het me weten als ik deze naar je toe kan sturen? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 oktober 2024

Hi Nora,

Oh wat vervelend. En we kunnen dan niet al op het internet via KPN, of hoe werkt dat precies. Jouw collega had laatst ook al aan de telefoon een unlimited voucher aangeboden, maar wij hebben al via jullie unlimited internet dus dat is niet nodig. Wel sprak hij over een compensatie voor alle dagen dat we geen gebruik kunnen maken van het internet.


Forum|alt.badge.img+2
  • is een Top Poster
  • 113 reacties
  • 18 oktober 2024
inez44 schreef:

Hi Nora,

Oh wat vervelend. En we kunnen dan niet al op het internet via KPN, of hoe werkt dat precies. Jouw collega had laatst ook al aan de telefoon een unlimited voucher aangeboden, maar wij hebben al via jullie unlimited internet dus dat is niet nodig. Wel sprak hij over een compensatie voor alle dagen dat we geen gebruik kunnen maken van het internet.

Door deze storing heeft kpn de lijn dus te vroeg overgenomen, wat eigenlijk betekend dat je abonnement bij odido zo goed als helemaal beëindigd is, in elk geval op technisch vlak. Het best kun je contact opnemen met KPN en vragen of zij eerder kunnen komen installeren, ze hebben immers de verbinding al overgenomen dus dat moet in principe gewoon werken. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 oktober 2024

Hallo, sinds vanavond even over 20.00 uur ook geen internet;  rood lampje brand. Om gek van te worden.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 19 oktober 2024

@SD0301 Goed dat je dit aangeeft. Ik help je graag verder! 

Er was gister dat een algemeen probleem met onze diensten in Rotterdam. Gelukkig is dit inmiddels opgelost.

Mocht je dit niet zo ervaren, adviseer ik om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen indien nodig! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 oktober 2024

We hebben inmiddels al precies 1 week geen internet, en ik verwacht niet dat dit nog wordt opgelost voordat wij op 24/10 overstappen naar KPN. Graag ontvangen wij dan ook een compensatie voor de dagen dat wij geen gebruik hebben kunnen maken van internet. 

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 21 oktober 2024

Hi @inez44, KPN heeft een aantal klanten te vroeg opgezegd, dit is ook bij jou gebeurd. Omdat je over 3 dagen gaat overstappen kan ik in de tussentijd niks wijzigen. Wel kan ga ik de gehele periode voor je vergoeden. Klopt het dat je vanaf 14-10 geen internet meer had?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 oktober 2024

@Tommie van Odido 

Yes dat is correct


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 22 oktober 2024

Zou je op de 24e aan de bel willen trekken @inez44, dan kan ik het pas tot de 24e voor je vergoeden! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2024

@Tommie van Odido wij hebben 14/10 tot 24/10 geen gebruik kunnen maken van internet. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 25 oktober 2024

Hi @inez44, ik heb direct een vergoeding voor je aangemaakt van deze periode! Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en dit bedrag zal met de volgende factuur, wat tevens ook jouw eindfactuur is, verrekend worden. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen