Sinds gisteren 16:00 hebben we geen glasvezel internet meer. Modem/router/mediaconverter opnieuw opstarten meerdere keren geprobeerd maar zonder effect.
Op de Huawei mediaconverter knippert het lampje LOS langzaam rood. Volgens mij betekent dit dat er geen (voldoende) signaal is.
Gezien de klantenservice niet bereikbaar is, kan ik hier iets mee?
Groet,
Vincent
Beste antwoord door Urbanite
Ishana van Odido schreef:
Hoi @Urbanite, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed!
Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 😊 Groetjes, Ishana
Hi Ishana, bedankt voor het doorzetten. Ik heb reeds unlimited internet op mijn telefoon van Odido, dus de voucher is niet nodig.
Hoi @Urbanite, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed!
Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 😊 Groetjes, Ishana
Hoi @Urbanite, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed!
Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! 😊 Groetjes, Ishana
Hi Ishana, bedankt voor het doorzetten. Ik heb reeds unlimited internet op mijn telefoon van Odido, dus de voucher is niet nodig.
@Stephan12 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het herstellen van jouw verbinding!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Er is zelfs al een monteursafspraak ingepland, fijn! 😀
Heb je ook al een Unlimited voucher code ontvangen? Als je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Ik stuur de code dan gelijk naar je toe!
Hi @Paulie01, ik wil je graag helpen! Wel zie ik dat je inmiddels zelf een los topic bent gestart. Het is niet toegestaan dezelfde melding op meerdere plaatsen te posten. Ik kom dan ook zo snel mogelijk terug in je nieuwe topic!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.