Skip to main content

Geen diensten thuis

  • 18 augustus 2023
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds 3 augustus 2023 tot en met heden vond er een storing plaats op mijn adres. Door de storing kan ik sindsdien geen gebruik meer maken van het internet, mijn televisie en mijn telefoon. Dit gedurende de hele dag. Verschillende monteurs zijn thuis langs gekomen, van T-Mobile, van Guidion en van KPN en nog steeds heb ik geen internet! 

Dit terwijl in Nederland alles via internet geregeld moet worden. Ik heb mijn internet ook nodig voor het werk. 

Ik wilde net een e-mail sturen naar T-Mobile maar dat kan ook niet!

Wie heeft dit meegemaakt en wat kan ik doen?

Uitgelichte reactie

20 augustus 2023

Hi @Ruthlynn, ik wil allereerst mijn oprecht excuses aanbieden. Dit is niet de manier waarop dit hoort te gaan. 

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega dit gisteren met spoed voor je heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zijn in het weekend niet aanwezig, maar morgen zullen ze dit gelijk voor je oppakken. Ik wil je vragen om hun onderzoek af te wachten en ik hoop oprecht dat je ons nog een kans wil geven om dit op te lossen. Zodra mijn collega's van de technische dienst dit voor je onderzocht hebben, zullen wij jou gelijk voorzien van een update. Weet dat wij er alles aan gaan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! 

 

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 18 augustus 2023

Hallo @Ruthlynn 

Als Guidion en KPN het niet konden oplossen dan kan een klant ook niet veel voor je betekenen..

Maar heb je een glasvezel of DSL aansluiting en indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 augustus 2023

Ik heb glasvezel. 

Het power lampje brand op de converter. 

Op de zyxel is de wereldbollampje rood. 

Maar ze weten dit want alle monteurs die langs zijn geweest hebben dit gezien. 

Dat dit in anno 2023 in Nederland gebeurd…! ONACCEPTABEL. Eind van de maand moet ik wel betalen. 

Maar service is 0,0. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9276 reacties
  • 18 augustus 2023

Hoi @Ruthlynn 

Als ze niet in 30 dagen je storing kunnen oplossen kun je zonder aangetekende brieven en zo het abonnement opzeggen. Een moderator kan dat dab voor je regelen.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 19 augustus 2023

@Ruthlynn 

Er zullen toch wel meer lampjes op de mediaconverter zijn en wat gaf de KPN monteur precies aan als probleem?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 augustus 2023

@Waqqas 

Er zijn 3 lampjes: Een voor power, connection en alarm. Maar alleen power is aan. 

De KPN monteur heeft de mediaconverter opengemaakt en iets gedaan en daarna kwam de internet weer. Dat was rond 20:00. Rond 23:00 hadden we weer geen internet. 

Daarna kwam er weer een monteur van de T-Mobile en hij  deed weer iets met dat kastje, kwam de internet weer. Gaat hij weg en de volgende morgen heb ik weer geen internet!

En telkens als ik voor hulp bel, moet ik 3 dagen wachten voordat ze iemand sturen! 

Wilde ik gisteren een e-mail sturen om mijn abonnement te ontbinden want dit kan zo niet doorgaan MAAR DAT KAN OOK NIET! 

Heel erg vind ik dit. We zitten weer dit hele weekend zonder TV zonder wifi. 
Ze sturen een free bundel, maar daarmee werkt de TV NIET. En we hebben een kleine laptop. 

Free bundel is goed voor een keertje.  Maar vanaf 3 augustus 2023 zit ik met dit probleem!!! 

DAAROM WIL IK NU WEG VAN T-Mobile!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 19 augustus 2023

@Ruthlynn 

Wellicht is een nieuwe mediaconverter de oplossing omdat bij geen signaal ook alarm moet branden en bij wel signaal maar geen verbinding moet connection knipperen dus hij lijkt defect.

Een moderator kan je hiermee verder helpen.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 20 augustus 2023

Hi @Ruthlynn, ik wil allereerst mijn oprecht excuses aanbieden. Dit is niet de manier waarop dit hoort te gaan. 

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega dit gisteren met spoed voor je heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zijn in het weekend niet aanwezig, maar morgen zullen ze dit gelijk voor je oppakken. Ik wil je vragen om hun onderzoek af te wachten en ik hoop oprecht dat je ons nog een kans wil geven om dit op te lossen. Zodra mijn collega's van de technische dienst dit voor je onderzocht hebben, zullen wij jou gelijk voorzien van een update. Weet dat wij er alles aan gaan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! 

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 augustus 2023

Hallo @Nora 

Ik hoop dat het nu daadwerkelijk goed gaat komen want u begrijpt wel dat dit onacceptabel is!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen