Skip to main content
Beantwoord

geen internetverbinding zoetermeer


  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Heb glasvezel T-Mobile maar sinds gister avond geen internet verbinding. Modem en media converter uit gezet, mar nogsteeds rode lampje brandt bij de internet teken. Iemand uit Zoetermeer ook storing zoals deze ?

Beste antwoord door eric

Als er iets te melden is komt het in dit topic.

Bekijk origineel

29 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21711 reacties
  • 13 augustus 2023

Hallo @Malsadi 

Heb je ook in je My T-Mobile account onder storingen gekeken of daar iets staat over een storing op jouw adres?

Welke lampjes branden of knipperen er verder op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 augustus 2023

Goedemorgen, hier zelfde geval (Heenvlietstraat, Zoetermeer). Internet lampje blijft rood op de Zyxel modem. Ook na volgen instructies. Lampjes op Huawei branden zoals het moet, POWER/PON/LAN groen en LOS brand niet.

Op de Zyxel alles groen (lan en wifi lampjes knipperen wat) en Internet lampjes blijft rood.

Ook geen TV dus!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 13 augustus 2023

Heb gekeken naar storingen en ze geven aan dat er is geen storing op me adres. Alle lampjes branden op de media converter behalve LOS brandt niet. Op de modem alles brand groen behalve die van internet. Sinds dat monteur is geweest voor het installeren heeft niemand met de kabels gespeeld. Maar als long heb ik alle kabels gecheckd 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 augustus 2023

Precies alle kabels en aansluitingen zijn prima in orde.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 13 augustus 2023
MarcelEM schreef:

Goedemorgen, hier zelfde geval (Heenvlietstraat, Zoetermeer). Internet lampje blijft rood op de Zyxel modem. Ook na volgen instructies. Lampjes op Huawei branden zoals het moet, POWER/PON/LAN groen en LOS brand niet.

Op de Zyxel alles groen (lan en wifi lampjes knipperen wat) en Internet lampjes blijft rood.

Ook geen TV dus!

Dan is er storing we buren ( Nieuwveenstraat ). Dan maar vandaag zonder internet of tv zitten :(


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 augustus 2023

Contact gehad met klantenservice, het lijkt inderdaad een storing. Er zijn meerdere meldingen binnen gekomen. Het is afwachten wanneer ze het verholpen hebben.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 13 augustus 2023

Heeft iemand een update gekregen of het opgelost is of niet ?


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 augustus 2023

Nee helaas niet.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • Antwoord
  • 13 augustus 2023

Als er iets te melden is komt het in dit topic.


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 14 augustus 2023

Nog niet opgelost hier.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • 14 augustus 2023

Maak de NTU en de router spanningsloos. Start dan de NTU up en een paar minuten later de router weer.


Loeboe
  • is een Master Poster
  • 47 reacties
  • 14 augustus 2023

Bij ons (Pernisstraat) is ook nog niet opgelost, van alles geprobeerd (uit stopcontact gehaald, utp kabels opnieuw aansluiten). 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 14 augustus 2023

Inderdaad ook na Eric zijn bericht nog geen succes. Hopelijk werkt het weer na de centrale switch reset komende nacht. 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 14 augustus 2023

Ik ben wel benieuwd of het niet aan het geplande onderhoud lag/ligt van week 33 en dat dit misschien precies van afgelopen zaterdag op zondag nacht is uitgevoerd in Oosterheem Zoetermeer, waarna e.e.a. niet meer goed werkt. Alleen is het niet bekend waar en wanneer precies onderhoud wordt uitgevoerd alleen dat het week 31, 33, 34 en 35 betreft. 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 15 augustus 2023

Goedemorgen,  internet en wifi werkte vanmorgen weer zonder herstart apparatuur. De TV ontvanger werkte niet direct. Toen wel de media converter en modem nog een keer herstart en daarna de TV ontvanger stroom eraf en er weer op. Echter terwijl ik dit typ houdt de tv ontvanger ermee op, terwijl npo1 aan stond, met de melding "netwerkverbinding mislukt". Dus dat vergt nog wat meer onderzoek. Kan ik vanavond pas bekijken.


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 15 augustus 2023

Na nog 1 keer TV ontvanger opnieuw opstarten was het ok.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 15 augustus 2023

Hey @MarcelEM, bedankt voor je terugkoppeling.

Ik ben blij om te horen dat alles weer werkt zoals behoren. Als je in de toekomst nog ergens tegen aanloopt, trek dan gerust aan de bel. Ik sta voor je klaar! 


Loeboe
  • is een Master Poster
  • 47 reacties
  • 17 augustus 2023

Het probleem lijkt weer terug te komen en ik heb aparte topic aangemaakt


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 17 augustus 2023

Bedankt voor je melding @Loeboe! Inmiddels heb ik ook al in je andere topic gereageerd, namelijk: 17-8-2023 Weer geen internetverbinding in Oosterheem (Zoetermeer)

Wij doen er alles aan om dit tot op de bodem voor je uit te zoeken!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 17 augustus 2023

Heeft er iemand nogsteeds geen internetverbinding (oosterheem)?


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 17 augustus 2023

@Malsadi inderdaad nog steeds geen verbinding zie andere topic. 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 augustus 2023
Malsadi schreef:

Heb glasvezel T-Mobile maar sinds gister avond geen internet verbinding. Modem en media converter uit gezet, mar nogsteeds rode lampje brandt bij de internet teken. Iemand uit Zoetermeer ook storing zoals deze ?

Malsadi schreef:

Heb glasvezel T-Mobile maar sinds gister avond geen internet verbinding. Modem en media converter uit gezet, mar nogsteeds rode lampje brandt bij de internet teken. Iemand uit Zoetermeer ook storing zoals deze ?

Not resolved yet


MilU71
  • Debutant
  • 5 reacties
  • 17 augustus 2023

Drama, zoveelste keer. T Mobile kan zich beter concentreren op telefonie, televisie en internet is duidelijk out of theire league. In April gestart,ga nu alweer opzeggen. Geen vertrouwen. Terug naar Ziggo.


Loeboe
  • is een Master Poster
  • 47 reacties
  • 18 augustus 2023
MilU71 schreef:

Drama, zoveelste keer. T Mobile kan zich beter concentreren op telefonie, televisie en internet is duidelijk out of theire league. In April gestart,ga nu alweer opzeggen. Geen vertrouwen. Terug naar Ziggo.

Had ik ook gewild. Maar zit helaas vast aan 1 jaar contract. Terwijl hoe T Mobile hier mee omgaat echt een wanprestatie vind ik


MilU71
  • Debutant
  • 5 reacties
  • 18 augustus 2023

Als een product niet werkt of slecht functioneert zou je in mijn ogen het contract kunnen openbreken. Ik ga in ieder geval hieromtrent informatie inwinnen bij mijn jurist.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen