Beantwoord

geen internetverbinding zoetermeer

  • 13 August 2023
  • 29 reacties
  • 423 Bekeken

Reputatie 1

Heb glasvezel T-Mobile maar sinds gister avond geen internet verbinding. Modem en media converter uit gezet, mar nogsteeds rode lampje brandt bij de internet teken. Iemand uit Zoetermeer ook storing zoals deze ?

icon

Beste antwoord door eric 13 August 2023, 22:43

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 2

Als een product niet werkt of slecht functioneert zou je in mijn ogen het contract kunnen openbreken. Ik ga in ieder geval hieromtrent informatie inwinnen bij mijn jurist.

Interessant. Toevallig kwam ik dit artikel tegen (link) Het lijkt me dus een zaak om goed gedocumenteerd te hebben over de meldingen en afhandeling van de storing. Ook de frequentie en duur per storing binnen het contactperiode. Als je later wil met ons delen heel graag. Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +9

@Loeboe, ik heb zojuist een update geplaatst in het topic. 

Reputatie 2

Hey allemaal, we zijn ervan op de hoogte dat nog niet iedereen online is. Dit wordt nog steeds onderzocht. Hopelijk hebben we hier snel een fix voor zodat jullie snel weer online zijn!

Heel fijn. Het erkennen dat er nog storing is, is de eerste stap voor het vinden van oplossing. Maar ik snap toch weer niet waarom hier te lezen dat er is geen storing is???

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, we zijn ervan op de hoogte dat nog niet iedereen online is. Dit wordt nog steeds onderzocht. Hopelijk hebben we hier snel een fix voor zodat jullie snel weer online zijn!

Als een product niet werkt of slecht functioneert zou je in mijn ogen het contract kunnen openbreken. Ik ga in ieder geval hieromtrent informatie inwinnen bij mijn jurist.

Reputatie 2

Drama, zoveelste keer. T Mobile kan zich beter concentreren op telefonie, televisie en internet is duidelijk out of theire league. In April gestart,ga nu alweer opzeggen. Geen vertrouwen. Terug naar Ziggo.

Had ik ook gewild. Maar zit helaas vast aan 1 jaar contract. Terwijl hoe T Mobile hier mee omgaat echt een wanprestatie vind ik

Drama, zoveelste keer. T Mobile kan zich beter concentreren op telefonie, televisie en internet is duidelijk out of theire league. In April gestart,ga nu alweer opzeggen. Geen vertrouwen. Terug naar Ziggo.

Heb glasvezel T-Mobile maar sinds gister avond geen internet verbinding. Modem en media converter uit gezet, mar nogsteeds rode lampje brandt bij de internet teken. Iemand uit Zoetermeer ook storing zoals deze ?

Heb glasvezel T-Mobile maar sinds gister avond geen internet verbinding. Modem en media converter uit gezet, mar nogsteeds rode lampje brandt bij de internet teken. Iemand uit Zoetermeer ook storing zoals deze ?

Not resolved yet

Reputatie 1

@Malsadi inderdaad nog steeds geen verbinding zie andere topic. 

Reputatie 1

Heeft er iemand nogsteeds geen internetverbinding (oosterheem)?

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor je melding @Loeboe! Inmiddels heb ik ook al in je andere topic gereageerd, namelijk: 17-8-2023 Weer geen internetverbinding in Oosterheem (Zoetermeer)

Wij doen er alles aan om dit tot op de bodem voor je uit te zoeken!

Reputatie 2

Het probleem lijkt weer terug te komen en ik heb aparte topic aangemaakt

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MarcelEM, bedankt voor je terugkoppeling.

Ik ben blij om te horen dat alles weer werkt zoals behoren. Als je in de toekomst nog ergens tegen aanloopt, trek dan gerust aan de bel. Ik sta voor je klaar! 

Reputatie 1

Na nog 1 keer TV ontvanger opnieuw opstarten was het ok.

Reputatie 1

Goedemorgen,  internet en wifi werkte vanmorgen weer zonder herstart apparatuur. De TV ontvanger werkte niet direct. Toen wel de media converter en modem nog een keer herstart en daarna de TV ontvanger stroom eraf en er weer op. Echter terwijl ik dit typ houdt de tv ontvanger ermee op, terwijl npo1 aan stond, met de melding "netwerkverbinding mislukt". Dus dat vergt nog wat meer onderzoek. Kan ik vanavond pas bekijken.

Reputatie 1

Ik ben wel benieuwd of het niet aan het geplande onderhoud lag/ligt van week 33 en dat dit misschien precies van afgelopen zaterdag op zondag nacht is uitgevoerd in Oosterheem Zoetermeer, waarna e.e.a. niet meer goed werkt. Alleen is het niet bekend waar en wanneer precies onderhoud wordt uitgevoerd alleen dat het week 31, 33, 34 en 35 betreft. 

Reputatie 1

Inderdaad ook na Eric zijn bericht nog geen succes. Hopelijk werkt het weer na de centrale switch reset komende nacht. 

Reputatie 2

Bij ons (Pernisstraat) is ook nog niet opgelost, van alles geprobeerd (uit stopcontact gehaald, utp kabels opnieuw aansluiten). 

Reputatie 7
Badge +14

Maak de NTU en de router spanningsloos. Start dan de NTU up en een paar minuten later de router weer.

Reputatie 1

Nog niet opgelost hier.

Reputatie 7
Badge +14

Als er iets te melden is komt het in dit topic.

Reputatie 1

Nee helaas niet.

Reputatie 1

Heeft iemand een update gekregen of het opgelost is of niet ?

Reputatie 1

Contact gehad met klantenservice, het lijkt inderdaad een storing. Er zijn meerdere meldingen binnen gekomen. Het is afwachten wanneer ze het verholpen hebben.

Reputatie 1

Goedemorgen, hier zelfde geval (Heenvlietstraat, Zoetermeer). Internet lampje blijft rood op de Zyxel modem. Ook na volgen instructies. Lampjes op Huawei branden zoals het moet, POWER/PON/LAN groen en LOS brand niet.

Op de Zyxel alles groen (lan en wifi lampjes knipperen wat) en Internet lampjes blijft rood.

Ook geen TV dus!

Dan is er storing we buren ( Nieuwveenstraat ). Dan maar vandaag zonder internet of tv zitten :(

Reageer