Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en geen TV


Wij hebben sinds gister geen internet, en dus ook geen tv meer.

 

Alle lampjes op de moden (Zyxel T-54) zijn groen.

Op de media converter knippert het PON lampje af en toe.

 

Heb alles al meerdere keren gereset.

 

Krijgen op de TVs ineens de melding dat het TV-klantnummer of de TV-pincode onjuist is.

 

Gister gebeld met de klantenservice en een voucher gekregen voor unlimited data.

Maar als degene met de unlimited data weg moet, dan heeft de ander thuis geen internet.

Is het mogelijk om nog een voucher te krijgen?

 

Met andere providers nooit zo’n probleem gehad dat ik meer dan een dag geen internet heb.

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden!

Beste antwoord door Sytske Everink

Tommie schreef:

Hi @Sytske Everink, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat onze klantenservice al actie heeft ondernomen. Guidion staat al gepland voor morgen! Hopelijk kan de montuer dit voor je oplossen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Ook heb ik je nog een vouchercode toegestuurd in een privébericht! 

 

Er was toevallig al een monteur in de buurt die de melding binnen zag komen. Vlak voordat hij bij ons kwam werkte het ineens weer.

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 1 augustus 2023

Hi @Sytske Everink, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat onze klantenservice al actie heeft ondernomen. Guidion staat al gepland voor morgen! Hopelijk kan de montuer dit voor je oplossen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Ook heb ik je nog een vouchercode toegestuurd in een privébericht! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 1 augustus 2023
Tommie schreef:

Hi @Sytske Everink, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat onze klantenservice al actie heeft ondernomen. Guidion staat al gepland voor morgen! Hopelijk kan de montuer dit voor je oplossen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Ook heb ik je nog een vouchercode toegestuurd in een privébericht! 

 

Er was toevallig al een monteur in de buurt die de melding binnen zag komen. Vlak voordat hij bij ons kwam werkte het ineens weer.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 1 augustus 2023

Hey @Sytske Everink, bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben erg blij om te horen dat je weer up and running bent! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2023

Goedenavond,

 

Bij mij precies hetzelfde modem alles groen behalve rode wereldbol en PON op mediaconverter is ook rood.

Stroom losgehaald voor 10 min maar mocht niet baten. Gebeld maar helaas moeten we wat langer wachten. 

Is er iets wat ik zelf kan proberen/doen?

 

Alvast bedankt!

 

Lorenzo


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 augustus 2023

Hey @Lorenzomgroen, welkom op onze Community!

Ik zie dat je inmiddels al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze techneuten gaan voor je aan de slag. Kan je mij hiervan op de hoogte houden? Dan weet ik zeker dat alles goed zal verlopen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen