Al enige dagen hebben wij geen TV en internet meer. Het begon met wel verbinding met het internet maar geen inkomende en uitgaande data. Aan het eind van de middag helemaal niets meer en een knipperend lampje op het kastje van de glasvezel aansluiting. Monteur van gideon ter plaatse geweest, maar kon bij ons geen storing aan de apparatuur ontdekken, en bleek de storing in het netwerk te zitten. Direct heeft hij met de uitvoerende afdeling contact gehad, en deze zagen dat er geen signaal binnen kwam of uitging. Zij zouden het gaan oppakken… nu drie dagen later nog niets opgelost. Weer de klanten service gebeld maar die konden niets doen, zij moeten binnen 5 werkdagen contact met ons opnemen, en nu is het weekeinde. Kortom anno 2023 waarin verwijl alles digitaal moet of gaat is Tmobile niet in staat om op korte termijn hun vaste klanten fatsoenlijk te helpen, en hebben een houding van 5 dagen staat er voor, dus zoek het maar uit. Het wordt hoog tijd dat er een goede toezicht houder met een stevige invloed voor deze branche komt. Wij willen graag weg bij mobiele, maar helaas zijnde recenties van de overige beunhazen al niet veel belovender. T mobile zou zich moeten schamen ook al interesseert het ze niet, zich het beste netwerk van Nederland te noemen.
Beantwoord
Geen internet en TV en super slechte afhandeling.
Beste antwoord door eric
De backoffice heeft tot 5 werkdagen. Dat past bij een consumentenlijn. Als je een hogere SLA wilt /nodig hebt, dan kom je meer richting ZZP/zakelijke internetlijnen en de daarbij behorende kosten.
T-mobile begrijpt dat dit vervelend is. Wat ze doen om de downtijd te overbruggen is een unlimited mobiele voucher ter beschikking stellen. Zo kun je via een mobiele wifi hotspot en zonder beperkingen met internet verbonden zijn. Dit werkt op een t-mobile, Ben of Tele2 sim.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.