Skip to main content
Beantwoord

geen internet na verhuizing

  • 12 december 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

21 nov verhuizing doorgegeven. Vervolgens 3 weken moeten wachten en nog steeds geen reactie/vermelding oid. Overal achteraan bellen en geen duidelijkheid krijgen wat nou het probleem is. Om gek van te worden!

De een beloofd dit en de ander zegt weer wat anders, heel erg vervelend.

Beste antwoord door eric

Een verhuizing geef je door via mijn.t-mobile. Dan zie je ook het leverproces . Of is er in de nieuwe woning nog geen glasvezelpunt aanwezig?

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9636 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2022

Een verhuizing geef je door via mijn.t-mobile. Dan zie je ook het leverproces . Of is er in de nieuwe woning nog geen glasvezelpunt aanwezig?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 14 december 2022

Hoi @Myra Berkel, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry voor de verwarring, dat is zeker niet onze bedoeling! Ik wilde meteen in jouw dossier duiken om snel met een oplossing te komen, alleen viel het mij op dat je gisteren een nieuwe bestelling bij ons hebt geplaatst.

Voor je nieuwe bestelling zijn wij hard aan de slag om alles rond te krijgen en ik vermoed dat het installatiepakket uiterlijk begin volgende week bij je is. Hiervoor zullen wij je snel een PostNL Track & Trace code doorsturen.

Ondertussen zie ik dat het je ook al is gelukt om een afspraak te maken met de installatiemonteur van Guidion op vrijdag 23 december. Omdat het erg voortvarend gaat met de lijnaanvraag bij de netwerkbeheerder vermoed ik dat het wellicht nog mogelijk wordt om de installatiemonteur eerder langs te laten komen. Graag raad ik je aan om hier je persoonlijke afspraak link van Guidion voor in de gaten te houden. 

Daarnaast wil ik je graag in de tussentijd online houden. Mocht er iemand in je huishouden zijn met een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement, geef het gerust door en ik probeer het snel voor je in orde te maken.

Wij gaan druk aan de slag met je nieuwe aanvraag, ik hoop snel schot in de verbinding te krijgen, daar gaan wij alles op alles voor zetten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen