Goedemiddag,
Ik ben sinds 11okt overgestapt naar glasvezel via T-Mobile.
Krap 4 weken later, sinds 13nov geen internet meer, 14nov melding gemaakt via klantenservice chat. Die is meteen doorgezet naar engineering.
Op modem T-54, is het wereldbolletje rood.
Op media converter Huawei knippert het PON lampje snel, POWER lampje brand, LOS lamp is uit.
Alle reset mogelijkheden die overal beschreven staan geprobeerd...zonder succes.
Afgelopen maandag is KPN langs geweest, aan deze kant werken alle apparaten naar behoren volgens de metingen van KPN monteurs. De lijn naar centrale werkt gewoon. Zij hebben tevens contact gehad met T-Mobile waar ik bij stond...maar inmiddels is het woensdag en is het angstvallig stil.
Geen terugkoppeling, geen vooruitzicht helemaal niets.
Howel ik dezelfde klachten meermaals voorbij zie komen op de community, is er schijnbaar geen snellere oplossing beschikbaar wat ik uiterst vreemd vind.
Mijn moeder van 76 woont bij mij in, ik mag gelukkig aantal dagen per week thuis werken, maar op de dagen dat ik naar kantoor ben, is er dus geen hotspot beschikbaar en zit zij de hele dag in een stil huis met niets geen TV, geen internet (zij heeft geen T-Mobile, Tele 2 of Ben sim) EN dan nog ga dat ens uitleggen an iemand van 76, welke handelingen ze allemaal moet doen.
Als ik boven zit te werken via de hotspot, en zij beneden TV zit te kijken, dan ren ik de hele dag tussen boven en beneden om te zorgen dat zij TV kan kijken.
Omdat ik de TV box ook gereset heb, althans geprobeerd, moet ik via tablet naar TV streamen via TV Anywhere app….via hotspot niet stabiel.
Is er iemand hier die soelaas kan bieden, want na 4 weken TV Thuis glasvezel te hebben en al 1,5 week zonder internet en TV te hebben, ben ik geneigd om terug te gaan naar oude provider.