Goedemorgen @Londenaar98, het is niet prettig wanneer je zelf achter de feiten aan moet hobbelen, sorry dat er niet proactief geïnformeerd is - dat gaan we vanaf nu anders doen! Ik heb gevraagd aan de technische dienst om je per e-mail op de hoogte te houden van ontwikkelingen, zo krijg je info vanuit de eerste rang én weet je wanneer het wel opgelost is in de centrale.
Een korte uitleg: er bleek administratief iets niet helemaal goed gegaan te zijn tijdens de migratie, hierdoor kon er in de centrale niet gepatcht worden. Wanneer de patch niet geplaatst kan worden, kan er ook geen werkende huisaansluiting gemaakt worden en reageert het FTU niet en komt er geen licht. Dit zal vanuit de uitvoerende partij (netbeheerder) hersteld worden. Ik zet er zoveel mogelijk vaart achter zodat je alsnog binnen enkele dagen online bent.
Een noodalternatief voor de time-being: maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!