Ik zit sinds 13 december zonder internet thuis (continue rood lampje Zyxel modem). Er is met veel moeite 2x een Guidionmonteur en 1x eentje van KPN geweest, maar het werkt nog steeds niet. Ik ben de wanhoop nabij inmiddels.
Geen internet thuis sinds 13 december (!)
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Ik zie dat het vervangende modem inderdaad nog geen resultaat opgeleverd heeft. Gelukkig is de technische dienst er nu mee bezig en zullen ze het spoedig verhelpen voor je. Ook zie ik dat mijn collega je telefonisch van het eindresultaat op de hoogte brengt.
Maak jij thuis toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kunt blijven via mobiele hotspot op laptop en PC. Is dat een ideetje?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.