Na 10 jaar kabel tv en internet heb ik, na de vele telefoontje van Tmobile, de overstap gedaan naar Tmobile thuis internet en tv.
Op 17 december vond de installatie plaats en had tot 24 december geen problemen.
Sindsdien meerdere malen contact gehad met de helpdesk omdat ik geen internet alsook geen televisie signaal heb. Met de helpdesk verschillende controles en testen uitgevoerd waarna duidelijk werd dat dit probleem opgelost moest worden door de technische dienst. Het Roodlampje op mijn Huawei modem blijft nm knipperen. Ondanks het erg vervelend was zo de kerstdagen door te brengen had ik gehoopt op spoedig herstel van dit probleem. Ook omdat bij meerdere gesprekken de helpdesk aangaf dat de technische dienst al een oplossing had voor het probleem.
Nu bijna 2 weken verder heb ik 2 verlofdagen ingeleverd omdat ik niet vanuit huis kon werken.
Daar ik geen vertrouwen heb in een spoedige oplossing wil ik mijn Abo per direct opzeggen.