Skip to main content
Beantwoord

Problemen met verbinding in Almere


We hebben de hele ochtend al geen internet en tv. Alle tips geprobeerd, maar het lijkt erop dat ik in de Literatuurwijk geen verbinding heb momenteel?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Steentjes1967 

Er is een stroomstoring in de wijkcentrale waardoor momenteel alle providers eruit liggen, de storing staat helaas nog niet op de storingspagina.

Edit het zou nu weer moeten werken.

Bekijk origineel

  • is een nieuwe Poster
  • 15 augustus 2021

Same here, no internet in Almere Literaturwijk


  • heeft eerste post geplaatst
  • 15 augustus 2021

Ik heb ook niks en alles geprobeert.

Ook literaruurwijk.


  • is een Top Poster
  • 15 augustus 2021

Ik ook! In literatuurwijk 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 15 augustus 2021

Hallo @Steentjes1967 

Er is een stroomstoring in de wijkcentrale waardoor momenteel alle providers eruit liggen, de storing staat helaas nog niet op de storingspagina.

Edit het zou nu weer moeten werken.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 15 augustus 2021

Hi allen,

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Almere. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

 


  • is een Top Poster
  • 15 augustus 2021

Werkt nog niet


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 15 augustus 2021

@roseanne1 

Heb je ook de mediaconverter herstart? Even de stroom eraf.

Het kan ook zo zijn dat het nog niet voor iedereen is opgelost.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 15 augustus 2021

For me it is still not working in Almere Literaturwijk.. Tried restart couple of times still no luck... 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 15 augustus 2021

Hoi allen,

De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Almere zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de media converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: reset uitvoeren. 


  • is een Top Poster
  • 15 augustus 2021

Hi,

Bij mij doet t nog steeds niet, heb alles geprobeerd


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 17 augustus 2021

Hi @roseanne1, super goed dat jij dit hier gelijk aangeeft! Ik heb zojuist je verbinding onder de loep genomen en ik zie gelukkig dat je weer online bent. Klopt het dat jouw verbinding weer up and running is? Ik hoop het enorm! Zo niet, dan ga ik steek ik meteen mijn handen voor jou uit de mouwen. 


  • is een Top Poster
  • 17 augustus 2021

Hi @Lisa 

Dat klopt! Alles doet t weer ;)

Bedankt voor je reactie!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen