Skip to main content
Beantwoord

Geen vast internet zakelijk geleverd als nieuwe klant...al 5 dagen niet!


Sinds ik 19 mei zakelijke klant ben geworden bij Tmobile heb ik vanaf dag 1 geen internet geleverd gekregen. De monteur ging gefrustreerd weg, zonder iets betekend te hebben.

Heb inmiddels al tig keer gebeld met servicedesk.  Zij kunnen niet aangeven wanneer mijn internet dan wel geleverd kan gaan worden. Men geeft aan dat mijn klacht gemeld staat bij de juiste afdeling. Het is vandaag 25 mei. Ik heb nog steeds niets gehoord over een oplossing.

Ik run een bnb met 4 kamers en mijn gasten klagen en willlen gecompenseerd worden, of cancelen hun verblijf bij ons. Ik loop inkomsten mis. Ik overweeg mijn abbonement op te zeggen wegens wanprestatie. Tmobile, doe iets!!!!!!!!! Dit kan echt niet zo voor een zakelijke klant!

 

 

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @Citystays, het is absoluut niet de bedoeling dat de verbinding zomaar verbroken wordt, daar ga ik een melding van maken! Dat gezegd hebbende, kopieer ik mijn reactie uit je andere topic voor het gemak. 

Goedemorgen @Citystays, top dat je het op de Community meldt, we willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen, excuses voor het ongemak!

Maak jij gebruik van Vast Internet Mid- en Grootzakelijk zoals op deze pagina (link is klikbaar) beschreven is? Zo ja, je kunt voor alle hulp en vragen terecht bij jouw contactpersoon of natuurlijk bellen met 0800-7112. T-Mobile Thuis biedt enkel ondersteuning aan de particuliere tak. Indien je niet terecht kunt bij de eerdergenoemde contactpunten, zoek ik natuurlijk met alle liefde voor je uit hoe ik je wel zo snel mogelijk in contact kan brengen met de juiste personen!

Om het overzicht te bewaren, sluit ik dit topic. Zou je het voortaan alsjeblieft bij maximaal één topic per onderwerp willen houden? Dan behouden we het overzicht, blijft alles gestructureerd en kunnen we je nóg sneller helpen! 😉

Neem voor alle zekerheid een kijkje in onze Huisregels, dan ben je volledig op de hoogte, thanks!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 25 mei 2021

Oja… en als je belt met 0800-7112 wordt regelmatig zomaar de verbinding verbroken. Fijn na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan. Ook midden in een gesprek met de helpdesk gebeurde dit. Je wordt dan niet netjes teruggebeld. Vreemde gang van zaken. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag @Citystays, het is absoluut niet de bedoeling dat de verbinding zomaar verbroken wordt, daar ga ik een melding van maken! Dat gezegd hebbende, kopieer ik mijn reactie uit je andere topic voor het gemak. 

Goedemorgen @Citystays, top dat je het op de Community meldt, we willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen, excuses voor het ongemak!

Maak jij gebruik van Vast Internet Mid- en Grootzakelijk zoals op deze pagina (link is klikbaar) beschreven is? Zo ja, je kunt voor alle hulp en vragen terecht bij jouw contactpersoon of natuurlijk bellen met 0800-7112. T-Mobile Thuis biedt enkel ondersteuning aan de particuliere tak. Indien je niet terecht kunt bij de eerdergenoemde contactpunten, zoek ik natuurlijk met alle liefde voor je uit hoe ik je wel zo snel mogelijk in contact kan brengen met de juiste personen!

Om het overzicht te bewaren, sluit ik dit topic. Zou je het voortaan alsjeblieft bij maximaal één topic per onderwerp willen houden? Dan behouden we het overzicht, blijft alles gestructureerd en kunnen we je nóg sneller helpen! 😉

Neem voor alle zekerheid een kijkje in onze Huisregels, dan ben je volledig op de hoogte, thanks!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen