Skip to main content
Beantwoord

Al twee weken geen internet

  • 28 januari 2021
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Wij hebben inmiddels al 2 weken geen internet thuis. We hebben al zo'n 7 keer contact gehad met jullie en telkens te horen gekregen dat er zo snel mogelijk contact met ons wordt opgenomen door iemand die het gaat oplossen. En telkens gebeurt er letterlijk niets en nemen we zelf maar weer contact op. Ik zie momenteel geen enkele reden meer waarom ik zou geloven dat ons internet het binnenkort weer een keer gaat doen, en ben het vertrouwen compleet verloren. 2 weken niet thuis kunnen werken in deze periode, zonder enkel vooruitzicht wanneer jullie dit oplossen gaat echt té ver.

Hoe zorg ik dat t-mobile ons probleem een keer écht gaat aanpakken in plaats van loze beloftes doet?

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @EvieHoeijmakers, gelukkig heeft Waqqas je al goed op weg geholpen. Jammer genoeg werkt de voor de hand liggende oplossing nog niet, daarom ga ik het op een andere manier aanpakken. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Zodra ik die informatie binnen heb, kan ik je verbinding volledig onder de loep nemen. Zo vinden we de oplossing die het beste bij de situatie past!

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22311 reacties
  • 28 januari 2021

Hallo @EvieHoeijmakers 

West is het probleem precies en heb je glasvezel of DSL?

Indien je glasvezel hebt branden alle 6 de lampjes op de mediaconverter en indien je DSL hebt is je modem aangesloten op het ISRA met de meegeleverde DSL kabel? En hoe ziet jouw ISRA punt eruit?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 januari 2021

We hebben glasvezel. De lampjes branden niet allemaal, dus daar gaat het fout. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22311 reacties
  • 28 januari 2021

@EvieHoeijmakers 

Zou je daar eens een foto van willen maken? En welke switches staan momenteel aan? Ze zitten misschien onder een sticker.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 januari 2021

yes! 3&4 staan aan en het lampje bij FO uit.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22311 reacties
  • 28 januari 2021

@EvieHoeijmakers 

Zou je eens het volgende willen proberen ;

Mediaconverter van het stroom halen.

Internetkabel verwijderen.

Switch 3 & 4 op off zetten en 1 & 6 op on zetten.

Zet de stroom er weer op en plug de internetkabel er na ongeveer 20 seconden weer in.

Mocht het niet helpen dan kan je ze weer terug zetten.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 januari 2021

Ik heb dat al een keer geprobeerd begin deze week, en dat werkte helaas niet.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10786 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2021

Hoi @EvieHoeijmakers, gelukkig heeft Waqqas je al goed op weg geholpen. Jammer genoeg werkt de voor de hand liggende oplossing nog niet, daarom ga ik het op een andere manier aanpakken. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Zodra ik die informatie binnen heb, kan ik je verbinding volledig onder de loep nemen. Zo vinden we de oplossing die het beste bij de situatie past!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen