We hebben nu al 10 dagen geen internet (op 5 december zowaar wel). Wel na 7 dagen een nieuwe modem geïnstalleerd door een monteur van Guideon. Probleem 30 minuten opgelost daarna weer hetzelfde. Nu blijkt het probleem bij de glasvezel leverancier te liggen. Dat is KPN maar tot op heden werkt alles nog niet. Eerst zegt de klantenservice binnen 2 dagen is het probleem wel opgelost. Nu vandaag krijg ik te horen het kan nog wel 5 dagen duren (vanaf vandaag wel geteld). Je betaald om internet geleverd te krijgen maar echt tot een resultaat heeft het nog niet opgeleverd. Het enigste wat je kan krijgen is een link mits je een mobiel abonnement van T Mobile hebt. Dat heeft onze dochter maar die is niet 24 uur per dag thuis. Blijkbaar word het probleem afgeschoven en zie maar wanneer je weer internet heb. Niet echt 2020.
waarom moet het oplossen van een storing zoolang duren
Beste antwoord door Brian
Het klopt dat de monteur standaard geen installatiepakket bij zich heeft, deze worden normaal gesproken vóór de installatie bij je bezorgd. We hebben zelf al maatregelen genomen en versturen de pakketten al twee weken van te voren in plaats van een week maar we werken dat er soms alsnog vertraging is in de bezorging.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.