Wij gaan eind december verhuizen naar onze nieuwe woning. Nu is ons huidige abonnement per maand opzegbaar. Deze wil ik dan ook graag opzeggen zodat ik voor de nieuwe woning een abonnement kan afsluiten.
Echter de klantenservice is erg druk waardoor ik al ruim 40 minuten in de wacht sta. Heb nu toch maar opgegeven, zijn er nog andere manieren om op te zeggen?
Op 24 juni j.l stappen wij een winkel binnen met de mededeling wij gaan verhuizen. Wij zijn al jaren lid bij T Mobile. Dus je kan alles zo meenemen dacht ik. Wij zaten heerlijk goedkoop. Alles bij T Mobile inclusief telefoon. Dus het volledige pakket. Maar helaas. We moesten een nieuw pakket afsluiten. Dus het dubbele maandbedrag. Nu komt het. Op 20 juli de sleutel van ons nieuw appartement. Direct gebeld wanner de aansluiting kon worden gerealiseerd. Niemand wist het. Afgelopen week nog maar is gebeld. Oh ja zei men vreemd had allang moeten gebeurd zijn. We gaan je nogmaals aanmelden bij onze technische dienst. Krijg ik vandaag bericht van Gideon. Pas 28 augustus wordt U aangesloten. Je gaat zelf overal achteraan en je wordt gewoon niet als klant behandeld. Het is zogenaamd druk.
Postcode 3223kk 56
Als we dit doen geweten hadden we naar 1 van de 2 providers gegaan die bij deze apartementen zijn aangesloten. Dat had ik nu aangesloten geweest
Hoi @MarcelAstrid1012, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe thuis, dat is altijd een spannend vooruitzicht! 😃 Het liefst zie ik jullie zo snel mogelijk genieten van Internet en daarom heb ik meteen alle mogelijkheden bij Guidion tot op de bodem uitgeplozen. Omdat Guidion voornamelijk werkt met ZZP’ers is het lastige dat in specifieke gebieden een groot deel van de monteurs op vakantie is. Heel graag had ik het monteursbezoek eerder voor je ingepland, alleen is er momenteel nog geen gaatje vrij. Graag raad ik je aan om je persoonlijke afspraaklink in de gaten te houden. Voor het geval dat er alsnog een eerdere optie vrijkomt vind je dit via de knop ‘wijzig afspraak.’ Hier kan je ook een verzoek indienen om teruggebeld te worden door Guidion over hun agenda.
Ik ga voor je duimen dat het lukt en ik wil je heel veel plezier met je nieuwe thuis toewensen!
Hallo wij zijn al een tijd vaste klant bij T Mobile nu Odido.
Afgelopen maand juli zijn wij verhuisd naar een andere plaats. In Dordrecht hadden wij glasvezel. En het maximale pakket. XXXX. Wij betaalden nog geen 50 euro. Toen wij aangaven te gaan verhuizen werd er gezegd dat we een nieuw kontrakt moesten afsluiten. Beetje vreemd als vaste klant. Nu hebben we nog voordeel van de kortingen dus betalen nog geen 40 euro. Straks als alle kortingen er af zijn betalen wij rond de 100 euro. Als ik kijk naar de specificaties. Wij wonen op XXXX. Te Hellevoetsluis. Begrijp niet dat je als vaste klant ineens zoveel moet gaan betalen.
Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.