Skip to main content
Beantwoord

Port Forwarding op zyxel krijgt het niet voor elkaar

• 14 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 909 Bekeken

Hey!

Ik probeer dus een poort te openen voor een minecraft server voor wat vrienden, alleen het wil maar niet. De poort is 25565 zou iemand mij kunnen helpen? 

Beste antwoord door Pieter_B

@Rhythos 

Volgens mij heb je ook nog een aantal andere poorten nodig om open te zetten

Wel even een waarschuwing, poorten open zetten naar je interne LAN is een security issue. Onbevoegden kunnen misbruik maken van deze open poorten, waardoor ze zich toegang geven tot je gehele interne netwerk en al de aangesloten devices !!!

Bekijk origineel

7 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 15 oktober 2020

Niemand? :grimacing:

• 0 reacties
  • 15 oktober 2020

Je hebt bij “Server IP-adres” het ip adres van het modem ingevuld. Daar moet het adres van de minecraft server komen te staan. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 15 oktober 2020
TechRacing93 schreef:

Je hebt bij “Server IP-adres” het ip adres van het modem ingevuld. Daar moet het adres van de minecraft server komen te staan. 

Ik snap wat je bedoeld, maar in properties hoor je het blank je laten staan zodat je vrienden met het external ip kunnen joinen, alleen als de poort niet open staat kan dat dus niet.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 15 oktober 2020

Dus ik weet niet echt welk ip ik zou moeten gebruiken bij het ‘’Server IP-adres”

• 0 reacties
  • 15 oktober 2020

Je moet het interne ip adres van de server nodig. 

https://www.avast.com/c-how-to-find-ip-address

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 15 oktober 2020
TechRacing93 schreef:

Je moet het interne ip adres van de server nodig. 

https://www.avast.com/c-how-to-find-ip-address

Die heb ik nu staan, maar als ik port check doe staat er nog steeds dat 25565 dicht is, ik heb de server aan terwijl ik check.

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2139 reacties
  • Antwoord
  • 15 oktober 2020

@Rhythos 

Volgens mij heb je ook nog een aantal andere poorten nodig om open te zetten

Wel even een waarschuwing, poorten open zetten naar je interne LAN is een security issue. Onbevoegden kunnen misbruik maken van deze open poorten, waardoor ze zich toegang geven tot je gehele interne netwerk en al de aangesloten devices !!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen