Nu al 3 weken heb ik een probleem met mijn internet aansluiting. 2 keer is er een monteur zonder kennis langsgekomen, die elkaar ook nog eens tegenspreken.. Ik krijg steeds een DNS configuratie error. Soms moet ik de pagina wel 6 keer refreshen eer de het juiste iP adres geresolved wordt. Volgens de klantenservice heb ik een Huawei modem, maar ik heb een Zyxel. Sinds gisteren geeft mijn bijna lege mailbox aan dat die vol zou zijn. De helpdesk is vrijwel onbereikbaar. Terwijl ik dit intype is er een wachttijd van 30 minuten. Gisteren heb ik 40 minuten gewacht ( helaas langer dan u van ons gewend bent...pff echt niet)j. Nu dan de vraag. Via welk adres kan ik Tmobile bereiken om ze in gebreke te kunnen stellen, het abonnementsgeld van afgelopen maand terug te vorderen en verder betalingen op te schorten?
Beantwoord
nu al 3 weken dns config problemen en email
Beste antwoord door diangelorob
**** update **** na een paar uur prutsen (zonde op deze zonnige dag) werkt alles en met 95% zekerheid kan ik melden dat de oorspronkelijke fout is verdwenen (behalve het issue met de mailbox)
- blijkbaar heb ik een nieuw globaal ip adres gekregen
- het inloggen van mijn mobieltjes op het wifi guest account was geen groot succes: blijkbaar is het dan niet mogelijk om de spullenboel die ik aan mijn LAN heb hangen te bereiken (webcam/streamersd/NASsen). Dus dat is geen goede oplossing
- over het issue met de SAMSUNG mobieltjes (S4 tot S10): na verandering van het Wifi naam op router kreeg ik wel internet verbinding. de verklaring die ik kan bedenken is dat de verbinding onder de oude Wifi naam nog steeds terugvalt op het oude globale IP adres. Aan de andere kant lijkt me dat ook weer raar, omdat Tmobile pseudo statische ip adressen uitdeelt (dus geen echt vaste-) , dus zouden er toch wel meer klachten binnenkomen van samsung gebruikers als het ip adres verandert (en de Wifi naam hetzelfde is)
- omdat het probleem zo te zien van de baan is zal ik braaf het gestorneerde bedrag weer terugstorten
- wellicht dat ik de “oude” Zyxel nog even probeer. zo niet, dan geef ik die een factory reset en kan die weer opgehaald worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.