geen idee waar te beginnen.
alle apparaten werken goed in mijn wifi netwerk behalve één i pad deze kan alleen met gasten netwerk verbinden (ik zie mijn normale wife netwerk wel maar wil niet verbinden) kan dit ergens geblokkeerd worden???
geen idee waar te beginnen.
alle apparaten werken goed in mijn wifi netwerk behalve één i pad deze kan alleen met gasten netwerk verbinden (ik zie mijn normale wife netwerk wel maar wil niet verbinden) kan dit ergens geblokkeerd worden???
Beste antwoord door yalerta
Verwacht eerder dat die oudere apparaten onvoldoende toegerust zijn voor het beveiliging-protocol op het eigen netwerk gedeelte.
Het gast netwerk kan bijvoorbeeld ingesteld zijn op oudere (minder veilige) protocols. In de modem kan aleen maar WPA2-PSK ingesteld worden voor zowel gast als eigen netwerk. Maar is dit werkelijk zo?
Er kan in de Zyxel wel een toegangsscenario (profiel) in gesteld worden voor het gastnetwerk.
Wat maakt het uit dat die oudere apparaten niet met het eigen netwerk kunnen verbinden? Moet vanaf die apparaten geprint worden, bestanden uitgewisseld?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.