Beantwoord
Al bijna twee dagen geen vaste internetverbinding in Utrecht
Sinds gisterochtend is er een storing met onze vaste internet verbinding. We hebben al meerdere keren gebeld met de klantenservice maar die vertellen steeds dat we maar 'moeten wachten' en dat er onduidelijk is wat er aan de hand is. Ook op het topic https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385 staat niet wat het probleem is en hoe lang het nog gaat duren.
We willen graag duidelijkheid over het probleem en hoe lang dit nog gaat duren.
We willen graag duidelijkheid over het probleem en hoe lang dit nog gaat duren.
Beste antwoord door Sander
Hi @LauV ,
Op dit moment ontvangen we signalen dat er problemen zijn met de verbinding in en rond Utrecht. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?
Ik hoop dat we het snel kunnen verhelpen!
Bekijk origineelOp dit moment ontvangen we signalen dat er problemen zijn met de verbinding in en rond Utrecht. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?
Ik hoop dat we het snel kunnen verhelpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.