Beantwoord
Storing Internet & tv
Wat is de status van de landelijke en blijkbaar Huawei router gerelateerde internet/tv storing?
Ik heb contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat de storing die ik op dit moment (en de afgelopen 2-3 uur) ondervind te wijten is aan een storing in mijn Huawei router en dat dit een landelijk probleem is. De telefoniste beloofde mij per e-mail een link naar een bericht met meer informatie te sturen maar dat is tot op heden (ruim een uur later) nog niet gebeurd.
Ik heb contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat de storing die ik op dit moment (en de afgelopen 2-3 uur) ondervind te wijten is aan een storing in mijn Huawei router en dat dit een landelijk probleem is. De telefoniste beloofde mij per e-mail een link naar een bericht met meer informatie te sturen maar dat is tot op heden (ruim een uur later) nog niet gebeurd.
Beste antwoord door Edwin A
Nu is de rode lamp weer groen op de router, internet doet het weer. Tv ook..
Wel jammer dat je alles weer mag resetten etc. Tv kast moest ook van de stroom af.
Bekijk origineelWel jammer dat je alles weer mag resetten etc. Tv kast moest ook van de stroom af.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.