Beantwoord
Dagen slecht of geen verbinding. TV en Internet
Hallo,
Al dagen heb ik last van een slechte of vaak zelfs geen verbinding.
Het modem is al meerdere keren gereset en herstart.
Ook probeer ik dagelijks de reset naar factory defaults, af en toe is er dan een verbinding gedurende 10 á 15 minuten.
Het TV signaal lijkt het langer vol te houden dan het internet signaal.
Mijn idee/gevoel, maar dat kan een verkeerd gevoel zijn, is dat de verbindig in het begin van de ochtend en eind van de avond stabiel(er) is. Overdag ben ik al gestopt met resetten...
Mijn apparatuur is zowel via wifi als bedraad aangesloten.
Laptops en telefoons op de wifi, NAS, PC's etc bedraad.
In de bijgevoegde afbeelding heb ik een voorbeeld van een "gatenkaas".
Dit was vanochtend rond 10uur.
p.s ik doe het via deze weg omdat ik net opgehangen heb met de klantenservice via de telefoon. Nadat ik 40min in de wacht heb gestaan kreeg ik pijnlijke oren 🙂 (dit werd overigens wel aan het begin van het "gesprek" aangekondigd, langere wachttijd).
Graag hulp als dat mogelijk is.
Wat kan ik nog proberen?
Ping naar de GW:
Ping external DNS:
Ping modem int.
Al dagen heb ik last van een slechte of vaak zelfs geen verbinding.
Het modem is al meerdere keren gereset en herstart.
Ook probeer ik dagelijks de reset naar factory defaults, af en toe is er dan een verbinding gedurende 10 á 15 minuten.
Het TV signaal lijkt het langer vol te houden dan het internet signaal.
Mijn idee/gevoel, maar dat kan een verkeerd gevoel zijn, is dat de verbindig in het begin van de ochtend en eind van de avond stabiel(er) is. Overdag ben ik al gestopt met resetten...
Mijn apparatuur is zowel via wifi als bedraad aangesloten.
Laptops en telefoons op de wifi, NAS, PC's etc bedraad.
In de bijgevoegde afbeelding heb ik een voorbeeld van een "gatenkaas".
Dit was vanochtend rond 10uur.
p.s ik doe het via deze weg omdat ik net opgehangen heb met de klantenservice via de telefoon. Nadat ik 40min in de wacht heb gestaan kreeg ik pijnlijke oren 🙂 (dit werd overigens wel aan het begin van het "gesprek" aangekondigd, langere wachttijd).
Graag hulp als dat mogelijk is.
Wat kan ik nog proberen?
Ping naar de GW:
Ping external DNS:
Ping modem int.
Beste antwoord door Piotr
Hey @JGBargeman , ik zie dat je alsnog een collega te pakken hebt gekregen.☺️ Inmiddels staat er een monteursverzoek klaar en kun je een afspraak inplannen op het nummer 088 2000 151. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.