Beantwoord
Hikvision niet zichtbaar in 4g (camera's buitenshuis beschikbaar)
Ik heb een aantal camera's (Hikvision) die zijn aangesloten op het netwerk en internet. Het vreemde wil dat ik ze wel kan zien via WIFI, maar helaas niet buitenshuis via 4G. Ik heb al op internet gekeken en verder dan forwarden kom ik niet. De plaatjes die worden weergegeven zijn veelal van Ziggo of KPN en erg afwijkend van de schermen binnen T Mobile / Mac.
Wie kan in Jip en Janneke taal de stappen beschrijven zodat ik overal de beelden kan zien?
Alvast bedankt.
Wie kan in Jip en Janneke taal de stappen beschrijven zodat ik overal de beelden kan zien?
Alvast bedankt.
Beste antwoord door yalerta
Inderdaad een poortmapping ofwel poorten openzet verhaal.
En om uitleg te kunnen geven hoe je poorten in de modem kan open zetten is er wat meer informatie nodig over hoe jouw internet verbinding is opgebouwd.
Ik zal even controleren of Hikvision een eigen DDNS service heeft.
In de Hikvision app moeten er voor alle camera's aparte gegevens met ip adres en poort ingevuld gaan worden. Als je dus buiten je eigen wifi de beelden wil zien moet je als alles goed is ingesteld omschakelen naar de andere camera's.
Bekijk origineelEn om uitleg te kunnen geven hoe je poorten in de modem kan open zetten is er wat meer informatie nodig over hoe jouw internet verbinding is opgebouwd.
- Via welk type en merk modem is je Internet verbinding gemaakt?
Ik zal even controleren of Hikvision een eigen DDNS service heeft.
In de Hikvision app moeten er voor alle camera's aparte gegevens met ip adres en poort ingevuld gaan worden. Als je dus buiten je eigen wifi de beelden wil zien moet je als alles goed is ingesteld omschakelen naar de andere camera's.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.