Beantwoord
Snelheid Internetverbinding 750Mbps maximaal 320Mbps
Ik heb sinds kort T-mobile thuis 750Mbps, maar de snelheid komt niet boven de 320Mbps terwijl de upload heel soms boven de 400Mbps komt. Ik heb het getest (wired) op verschillende tijdstippen
Ik heb de modem vervangen voor een eigen firewall, maar ook met de firewall heb ik dezelfde snelheden.
Kan het aan de installatie van de glasvezel liggen? De vorige bewoners hadden ook t-mobile (of eigenlijk vodafone, maar is t-mobile geworden)
Of ligt het aan de convertor die is meegeleverd?
Ik snap dat ik nu geen officiële support meer kan krijgen, maar ik kan tijdelijk alles terug plaatsen natuurlijk zodat ik wat kan testen?
Ik heb de modem vervangen voor een eigen firewall, maar ook met de firewall heb ik dezelfde snelheden.
Kan het aan de installatie van de glasvezel liggen? De vorige bewoners hadden ook t-mobile (of eigenlijk vodafone, maar is t-mobile geworden)
Of ligt het aan de convertor die is meegeleverd?
Ik snap dat ik nu geen officiële support meer kan krijgen, maar ik kan tijdelijk alles terug plaatsen natuurlijk zodat ik wat kan testen?
Beste antwoord door tinusnmgn
koopmaro schreef:
Wilde even twee speedtestjes plaatsen maar plaatjes komen er niet prettig op.
Met de app haalt mijn i3 PC 843/785
Via de Firefox browser 304/285
Bij die laatste denk je meteen dat er iets fout is en dat klopt, de browser 😎
Ik gebruik een Unifi router Pro4
Met de app haalt mijn i3 PC 843/785
Via de Firefox browser 304/285
Bij die laatste denk je meteen dat er iets fout is en dat klopt, de browser 😎
Ik gebruik een Unifi router Pro4
Hey koopmaro!
Ik heb van m'n werk een nieuwe laptop meegenomen met een on board lan adapter en zpeedtest nog een keer gedaan. Deze haalt idd gewoon 760mb down en 680 up.
Ik dacht dat ik zelf een goede laptop had. Zal de netwerk driver's eens opnieuw installeren. Misschien dat er nog wat te tweaken valt mbt de doorvoersnelheid.
Hartelijk dank voor het te simpele antwoord!!!
Ik had niet gedacht dat t aan mn eigen laptop lag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.