Skip to main content
Beantwoord

Modem herstart uit zichzelf


mijn internet + WiFi signaal valt meerdere keren per dag weg!!!?

Beste antwoord door Inspectorp

Ik heb gechat met medewerker die heeft Mn modem gereset
alles weer klaar nu

[Moderator edit] Er zijn twee resets, die je zelf kunt uitvoeren:
Bekijk origineel

51 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 6 maart 2019
????????????

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 6 maart 2019
Goedemiddag @Inspectorp ,

Dat is niet mooi. Heb je het modem al een minuut van de stroom af gehaald en/of het modem gereset? Valt het signaal van internet via de kabel en wifi tegelijk weg? Zit je op glasvezel of DSL? Zijn er specifieke situaties waarbij het signaal wegvalt? Bijvoorbeeld als 1 of meerdere apparaten tegelijkertijd actief worden op jouw internet?

Webcare en medeklanten proberen altijd zo snel mogelijk te helpen. Webcare reageert op volgorde van binnenkomst en uiterlijk binnen 24 tot 48 uur.

Hoor graag van je.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 6 maart 2019
Ja meerdere malen minuten van stroom gehad en gereset. Vallen beiden weg. Ik heb DSL verbinding.
als ik overdag maar 1 apparaat aan heb Mn tv om radio te luisteren gebeurd het zelfs.
HG65G model modem
friesland kollum

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 6 maart 2019
Valt je TV(/radio) verbinding in dat geval ook tegelijk weg?

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 6 maart 2019
mijn internet + WiFi vallen tegelijk weg

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 6 maart 2019
Dat begrijp ik, maar kan ik hier dus uit opmaken dat het signaal voor tv/radio wel blijft werken en hier geen hinder is? Dit hoeft namelijk niet het geval te zijn, maar kan wel handvatten bieden bij de zoektocht naar de oorzaak. 🙂

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 6 maart 2019
Nee de modem slaat uit en herstart zichzelf
dus geen internet tv/radio + geen wifi

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 8 maart 2019
????????????

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 8 maart 2019
Vannacht was het weer zover, ik was aan het gamen en BAM internet Connexxion lost ik op iPhone kijken en WiFi ook weg 🤬🤬🤬🤬🤬
5 min later deed alles het weer

zeer frustrerend dit!!!!!!!!!

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 561 reacties
  • 8 maart 2019
Het lijkt erop dat je niet genoeg bandbreedte hebt. Is je modem direct aangesloten op de hoofdaansluiting (ISRA-punt?). Zo niet. Probeer het modum direct op het isra punt aan te sluiten.

Loopt er vanuit het ISRA-punt nog een oude 2e telefoon-aansluiting? Deze zou ik dan verwijderen.

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 561 reacties
  • 8 maart 2019
Kun je hier een foto posten van je ISRA-punt/ hoofdaansluiting?

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019
Ik heb sinds 0:30 helemaal geen internet meer


stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 561 reacties
  • 13 maart 2019
Oke,

Waar loopt die bovenste kabel heen (de kabel meest dichtbij)? Als dit een afgetapte oude tweede telefoon aansluiting is. Dan zou ik deze verwijderen. Dit lekt data.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019
Ik heb telefoonaansluiting verwijdert en die kabels gebruikt voor mijn DSL zoals in de instructies staat omschreven

nu nog steeds geen internet

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019
??????

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019
Moet ik die verwijderen?????

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019
?????????????

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 13 maart 2019
Hoi @Inspectorp,

Afgelopen nacht waren enkele klanten een periode offline. Dit is nu verholpen. Eventueel kun je het modem nog kort van de stroom halen. Ben je inmiddels weer online?

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2019
Ik heb gechat met medewerker die heeft Mn modem gereset
alles weer klaar nu

[Moderator edit] Er zijn twee resets, die je zelf kunt uitvoeren:

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019
Kun je deze topic met inhoud verwijderen

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 39 reacties
  • 13 maart 2019
Alvast bedankt

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen