Beantwoord
APN fms werkt niet op draytek?
Ik heb een Draytek 2826L, met een t-mobile thuis sim kaartje erin.
Mooie 4G mimo antenne's op een mast, en heerlijk snel internet op een boederij in the middle of nowhere!
So far so good!
Het lukt niet om achter de NAT te komen, bij APN al "fms" ingevuld, reboot, nog een keer reboot, kwartiertje gewacht etc. Maar hij blijft terugkomen met die dubbele NAT.
Mijn wan ip adres in de draytek is anders dan wanneer ik bijv. whatismyip.com gebruik.
Ook port forwards werken niet..
Iemand een idee? Wat zou ik nog kunnen proberen?
Mooie 4G mimo antenne's op een mast, en heerlijk snel internet op een boederij in the middle of nowhere!
So far so good!
Het lukt niet om achter de NAT te komen, bij APN al "fms" ingevuld, reboot, nog een keer reboot, kwartiertje gewacht etc. Maar hij blijft terugkomen met die dubbele NAT.
Mijn wan ip adres in de draytek is anders dan wanneer ik bijv. whatismyip.com gebruik.
Ook port forwards werken niet..
Iemand een idee? Wat zou ik nog kunnen proberen?
Beste antwoord door tmoesel
Inderdaad zie je een privaat adres bij LTE ( 10.48.128.127 ) en dus achter NAT van T-Mobile mobiele netwerk infrastructuur.
Die vraag is wat voor USB LTE apparaat / (dongle?) je gebruikt?
Want daar moet de APN uiteindelijk ingesteld/doorgevoerd worden. Ik zie wel aardig wat info omtrent mobiel in de Draytek, maar hoe stel je die APN in?
Bekijk origineelDie vraag is wat voor USB LTE apparaat / (dongle?) je gebruikt?
Want daar moet de APN uiteindelijk ingesteld/doorgevoerd worden. Ik zie wel aardig wat info omtrent mobiel in de Draytek, maar hoe stel je die APN in?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.