Beantwoord
Internet verbinding valt steeds weg (DSL)
Sinds 2 of 3 weken valt mij op dat mijn internetverbinding soms super traag is en nu ook vaat wegvalt.
De router moet dan ook opnieuw verbinding maken met het internet.
WIFI werkt gewoon goed.
Ik heb de router al op fabrieksinstellingen teruggezet en een andere telefoonkabel getest.
Bij wie moet ik zijn om deze storing te melden?
Ik denk namelijk wel dat dit probleem buiten mijn huis zit.
Groet J.B
De router moet dan ook opnieuw verbinding maken met het internet.
WIFI werkt gewoon goed.
Ik heb de router al op fabrieksinstellingen teruggezet en een andere telefoonkabel getest.
Bij wie moet ik zijn om deze storing te melden?
Ik denk namelijk wel dat dit probleem buiten mijn huis zit.
Groet J.B
Beste antwoord door Sander
Hoi @J.B
Hier help ik je graag bij. Internet vinden wij belangrijk en ik wil dan ook graag dat het bij jou stabiel werkt. Bedankt voor de reset die je hebt uitgevoerd. Als ik jouw modem uitlees, zie ik gelukkig dat het signaal stabiel op het modem binnenkomt. Het viel mij op dat er geen kabel aangesloten zat op poort 1 of 2 (de internetpoorten). Ervaar je het wegvallen via Wifi of ook op de bekabelde verbinding? Wil jij het volgende voor mij controleren?
Bekijk origineelHier help ik je graag bij. Internet vinden wij belangrijk en ik wil dan ook graag dat het bij jou stabiel werkt. Bedankt voor de reset die je hebt uitgevoerd. Als ik jouw modem uitlees, zie ik gelukkig dat het signaal stabiel op het modem binnenkomt. Het viel mij op dat er geen kabel aangesloten zat op poort 1 of 2 (de internetpoorten). Ervaar je het wegvallen via Wifi of ook op de bekabelde verbinding? Wil jij het volgende voor mij controleren?
- -Welke lampjes branden op het modem als het signaal wegvalt?
- -Valt het signaal gelijktijdig op Wifi als bekabeld weg?
- -Hoe lang duurt het wegvallen?
- -Komt de verbinding vanzelf weer terug of is hier een actie voor nodig?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.