Beantwoord
VPN AnyConnect werkt niet meer
Sinds een maand werkt mijn VPN connectie naar mijn werk niet meer. Ik gebruik hiervoor Cisco AnyConnect.
Op het moment dat ik mijn WiFi deel via mijn telefoon werkt het direct.
Kan het zijn dat er iets verkeerds staat aan de kant van TMobile waardoor dit opeens niet meer werkt?
Ik heb de router al volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen en contact opgenomen met Cisco:
https://supportforums.cisco.com/t5/vpn/cisco-anyconnect-4-5-02033/m-p/3197693#M118516
Deze geven aan dat er een probleem zit tussen mijn werk en thuis, waardoor ik bij TMobile uitkom. Ik weet niet of het handig is om het via het forum te doen, maar een kwartier in de wacht staan is ook niet mijn favoriete bezigheid 😉
Op het moment dat ik mijn WiFi deel via mijn telefoon werkt het direct.
Kan het zijn dat er iets verkeerds staat aan de kant van TMobile waardoor dit opeens niet meer werkt?
Ik heb de router al volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen en contact opgenomen met Cisco:
https://supportforums.cisco.com/t5/vpn/cisco-anyconnect-4-5-02033/m-p/3197693#M118516
Deze geven aan dat er een probleem zit tussen mijn werk en thuis, waardoor ik bij TMobile uitkom. Ik weet niet of het handig is om het via het forum te doen, maar een kwartier in de wacht staan is ook niet mijn favoriete bezigheid 😉
Beste antwoord door Brian
Hi stefan, het forum is hier zeker handig voor alleen duurt het dan vaak iets langer voordat je een antwoord ontvangt! Te zien aan de reactie van Cisco wordt poort 443 geblokkeerd. Neem een kijkje in dit topic voor het gebruik van VPN en dit topic over hoe je port forwarding in kan stellen op je modem. Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.