Beantwoord
'De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd'- Probleemoplosser
Ik heb een nieuwe videokaart + windows 10 in/op m'n pc laten zetten.
Sinds dat ik de ethernet kabel er in heb gedaan heb ik geen kabel verbinding meer en wifi is wisselvallig.
De probleemoplosser zegt 'De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd'. Ik heb windows al opnieuw er opgezet, ook de kabels gechekt. Modem en router beide aan en uit gezet.
Het menu van m'n router (asus RT-AC68U) zei ook nog dat de DHCP settings ingevuld moesten worden. Hoe doe ik dit?
Sinds dat ik de ethernet kabel er in heb gedaan heb ik geen kabel verbinding meer en wifi is wisselvallig.
De probleemoplosser zegt 'De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd'. Ik heb windows al opnieuw er opgezet, ook de kabels gechekt. Modem en router beide aan en uit gezet.
Het menu van m'n router (asus RT-AC68U) zei ook nog dat de DHCP settings ingevuld moesten worden. Hoe doe ik dit?
Beste antwoord door Sander
Hey DerekD, welkom bij het Thuis forum! Ik zie dat je al bekend bent met de mobiele kant. ;)
Allereerst even een vraagje, maak je gebruik van T-Mobile Thuis of heb je een andere provider? Die Asus komt mij niet bekend voor. Kun je nog wel met een ander apparaat op de wifi?
Ik kan mij wel iets herinneren van die nieuwe Windows10 update. Heeft Microsoft geen info rondom die update?
Wellicht een fabrieksreset van het modem om settings in het modem uit te sluiten?
PS. Ik heb je twee topic hier geplaatst, dan blijft het bij elkaar.
PPS. Dit topic geeft uitleg over DNS instellingen op het modem. Helpt dat?
Bekijk origineelAllereerst even een vraagje, maak je gebruik van T-Mobile Thuis of heb je een andere provider? Die Asus komt mij niet bekend voor. Kun je nog wel met een ander apparaat op de wifi?
Ik kan mij wel iets herinneren van die nieuwe Windows10 update. Heeft Microsoft geen info rondom die update?
Wellicht een fabrieksreset van het modem om settings in het modem uit te sluiten?
PS. Ik heb je twee topic hier geplaatst, dan blijft het bij elkaar.
PPS. Dit topic geeft uitleg over DNS instellingen op het modem. Helpt dat?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.