Een maand geleden glasvezel laten aanleggen, hierbij zijn in mijn tuin 3 tuintegels beschadigd, en is er een verzakking onstaan, na een telefonisch gesprek met odido van een uur kreeg ik een mail waarbij ik mijn klacht met foto's meer kon leggen bij de aannemer die dit probleem veroorzaakt heeft, afgelopen week nog maar eens een mailtje gestuurd omdat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen, odido hoe gaan we dit oplossen.
Nee helaas niet kwam er pas achter toen ze weg waren, heb een mail gekregen waarop ik kon reageren met de schade en foto's , heb dit gedaan maar geen antwoord gekregen, ondanks dat een aannemer dit gedaan heeft, lig de verantwoording wat mij betreft bij odido.
Weet je wie de aannemer is? Hierover zal je de aannemer moeten aanspreken.
Dit is een beetje een makkelijk kastje-naar-muur antwoord. Belangrijk is hier wie de opdracht voor het aanleggen heeft gedaan. Is @vanwijke benadert door de aannemer of die glasvezel mag aanleggen? Of heeft @vanwijke een contract met Odido, en hebben die de aannemer aangestuurd om het glasvezel aan te leggen.
Dit is door odido aangestuurd, misschien bij geen reactie van odido, laat ik in het ergste geval mijn betalingen per maand terugboeken, misschien dat dit ze dan wakker schut.
...heb een mail gekregen waarop ik kon reageren met de schade en foto's , heb dit gedaan maar geen antwoord gekregen..
Wanneer heb je deze mail verstuurd en aan wie was deze mail gericht?
In Nederland zijn organisaties gehouden om binnen 2 weken een inhoudelijke reactie te geven, dus gisteren verstuurd en vandaag reactie verwachten is iets te kort door de bocht.
En nogmaals onderstrepen wat @Waqqas al aangeeft, juridisch gezien ga je aan het kortste eind trekken met als reden dat je de partijen geen tijd hebt gegeven om het probleem op te lossen.
Je hebt hier een topic aangemaakt binnen de community, waar ook moderators van Odido aanwezig zijn. Deze moderators proberen elk nieuw topic op te pakken, maar soms duurt het 48 uur. Dus even geduld met ‘uit de bocht vliegen’, snap de frustratie .. maar geduld is een schone zaak.
Weet bijna zeker, dat een moderator hier iets kortere lijntje heeft om jouw issue naar tevredenheid op te kunnen lossen.
Zo herken je een moderator, in dit geval @Tommie van Odido … maar er zijn er meer actief .
Let wel, in het weekend is de bezetting van moderators minder dan op werkdagen.
31 mei verstuurd naar odido, die zouden het doorsturen naar de aannemer, zoals gezegd heden ten dagen niks gehoord, van daag 27 juni ook nog even in een odido winkel geweest om het probleem voor te leggen, zou het voor mij uitzoeken en dezelfde dag nog terugbellen, niks van dit alles dus
Misschien toch eens de aannemer direct contacteren via email, telefonisch of een social media kanaal om te vragen of ze wat ontvangen hebben van Odido mbt de glasvezel aanleg op jouw adres? Indien niet dan kan je de foto's alsnog bij hun aanleveren.
Hoi @vanwijke, allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik wil graag direct nakijken of het goed ontvangen is en wat de status hiervan is! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!
Hoi @vanwijke, allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik wil graag direct nakijken of het goed ontvangen is en wat de status hiervan is! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!
Postcode is *** (bewerkt door moderator vanwege delen privégegevens)
Kan je deze gegevens hier verwijderen en in je community profiel zetten zodat alleen de moderators deze gegevens kunnen zien? Dit is een openbare community.
Een maand geleden glasvezel laten aanleggen, hierbij zijn in mijn tuin 3 tuintegels beschadigd, en is er een verzakking onstaan, na een telefonisch gesprek met odido van een uur kreeg ik een mail waarbij ik mijn klacht met foto's meer kon leggen bij de aannemer die dit probleem veroorzaakt heeft, afgelopen week nog maar eens een mailtje gestuurd omdat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen, odido hoe gaan we dit oplossen.
Weet je wie de aannemer is? Hierover zal je de aannemer moeten aanspreken.
Nee helaas niet kwam er pas achter toen ze weg waren, heb een mail gekregen waarop ik kon reageren met de schade en foto's , heb dit gedaan maar geen antwoord gekregen, ondanks dat een aannemer dit gedaan heeft, lig de verantwoording wat mij betreft bij odido.
Weet je wie de aannemer is? Hierover zal je de aannemer moeten aanspreken.
Dit is een beetje een makkelijk kastje-naar-muur antwoord. Belangrijk is hier wie de opdracht voor het aanleggen heeft gedaan. Is @vanwijke benadert door de aannemer of die glasvezel mag aanleggen? Of heeft @vanwijke een contract met Odido, en hebben die de aannemer aangestuurd om het glasvezel aan te leggen.
Dit is door odido aangestuurd, misschien bij geen reactie van odido, laat ik in het ergste geval mijn betalingen per maand terugboeken, misschien dat dit ze dan wakker schut.
Storneren kan je beter niet doen, hierdoor krijg je met meer problemen te maken.
...heb een mail gekregen waarop ik kon reageren met de schade en foto's , heb dit gedaan maar geen antwoord gekregen..
Wanneer heb je deze mail verstuurd en aan wie was deze mail gericht?
In Nederland zijn organisaties gehouden om binnen 2 weken een inhoudelijke reactie te geven, dus gisteren verstuurd en vandaag reactie verwachten is iets te kort door de bocht.
En nogmaals onderstrepen wat @Waqqas al aangeeft, juridisch gezien ga je aan het kortste eind trekken met als reden dat je de partijen geen tijd hebt gegeven om het probleem op te lossen.
Je hebt hier een topic aangemaakt binnen de community, waar ook moderators van Odido aanwezig zijn. Deze moderators proberen elk nieuw topic op te pakken, maar soms duurt het 48 uur. Dus even geduld met ‘uit de bocht vliegen’, snap de frustratie .. maar geduld is een schone zaak.
Weet bijna zeker, dat een moderator hier iets kortere lijntje heeft om jouw issue naar tevredenheid op te kunnen lossen.
Zo herken je een moderator, in dit geval @Tommie van Odido … maar er zijn er meer actief .
Let wel, in het weekend is de bezetting van moderators minder dan op werkdagen.
31 mei verstuurd naar odido, die zouden het doorsturen naar de aannemer, zoals gezegd heden ten dagen niks gehoord, van daag 27 juni ook nog even in een odido winkel geweest om het probleem voor te leggen, zou het voor mij uitzoeken en dezelfde dag nog terugbellen, niks van dit alles dus
Misschien toch eens de aannemer direct contacteren via email, telefonisch of een social media kanaal om te vragen of ze wat ontvangen hebben van Odido mbt de glasvezel aanleg op jouw adres? Indien niet dan kan je de foto's alsnog bij hun aanleveren.
Hoi @vanwijke, allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik wil graag direct nakijken of het goed ontvangen is en wat de status hiervan is! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!
Ishana van Odido schreef:
Hoi @vanwijke, allereerst mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik wil graag direct nakijken of het goed ontvangen is en wat de status hiervan is! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!
Postcode is *** (bewerkt door moderator vanwege delen privégegevens)
Kan je deze gegevens hier verwijderen en in je community profiel zetten zodat alleen de moderators deze gegevens kunnen zien? Dit is een openbare community.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.