Skip to main content

vele storingen zeer slechte klantenservice storing tv box gids melding hier hebben we geen informatie over

• is een Master Poster
  • 13 reacties

geachte

de laatste factuur heb ik bewust geweigerd met als reden de zeer slechte service van Odido

vele storingen geen internet

zeer slechte klantenservice onbeschoft en onbekwaam

haperingen media box

slechte en onjuiste informatie gids  veel melding in de gids hier hebben we geen informatie over

Uitgelichte reactie

26 juni 2025

Hallo ​@psv666 ,

Ik snap heel goed de gedachte hier achter. Dit gaat echter niet werken, je krijgt op deze manier eerst 1 of 2 waarschuwingen, daarna gaat het boete traject en eventueel het incasso traject werken. Dit moet je niet willen, deze kosten lopen dan ontzettend op.
Misschien kan je eerst de problemen waar je nu tegen aan loopt, hier omschrijven en wat je allemaal al zelf gedaan hebt. Vul ook even de gegevens in zoals in mijn onderschrift staat. Vul deze gegevens in op je profiel.
Er komt dan vanzelf een moderator in actie,dit gaat op volgorde van binnenkomst.
Dit kan afhankelijk van de drukte 24 tot 48 uur duren.
Dit is dus geen chat platform.
Wat je als laatste kan doen is eventueel Odido in gebreken stellen bij een langdurige storing en daar een reële tijd aan verbinden om dit op te lossen.  

8 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • 26 juni 2025

Hallo ​@psv666 ,

Ik snap heel goed de gedachte hier achter. Dit gaat echter niet werken, je krijgt op deze manier eerst 1 of 2 waarschuwingen, daarna gaat het boete traject en eventueel het incasso traject werken. Dit moet je niet willen, deze kosten lopen dan ontzettend op.
Misschien kan je eerst de problemen waar je nu tegen aan loopt, hier omschrijven en wat je allemaal al zelf gedaan hebt. Vul ook even de gegevens in zoals in mijn onderschrift staat. Vul deze gegevens in op je profiel.
Er komt dan vanzelf een moderator in actie,dit gaat op volgorde van binnenkomst.
Dit kan afhankelijk van de drukte 24 tot 48 uur duren.
Dit is dus geen chat platform.
Wat je als laatste kan doen is eventueel Odido in gebreken stellen bij een langdurige storing en daar een reële tijd aan verbinden om dit op te lossen.  

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 26 juni 2025

geachte 

met dit antwoord kan ik niet veel mee 

U beweert er waren geen storingen op 15-7-25 en 16-7-25

ben niet zeer beledegend door de klantenservice op 23-7-25 behandeld

simpel voor een ondeugdelijk product ga ik niet het volle pond betalen

wat de media box betreft doe geen moeite ga jullie toch verlaten op 4-7-25

U antwoord bevestigd mijn genome besluit

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • 26 juni 2025

Hallo ​@psv666 ,

Graag wil ik even corigeren, ik beweer nergens dat er geen storingen geweest zijn.
Wat ik alleen probeer aan te geven, is dat niet betalen niet de oplossing is.
Wat ik ook niet begrijp uit uw reactie is het volgende: 

psv666 schreef:

geachte 

ben niet zeer beledegend door de klantenservice op 23-7-25 behandeld

Ook heeft u via dit platform alle gelegenheid om uw ongenoegen te uiten en de problemen te beschrijven.
Zoals u ook in mijn reactie kan lezen.

Ook ik ben gewoon klant zoals u, dit is een klant helpt klant community. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 26 juni 2025

geachte

ben best bereid om dit probleem op te lossen 

maar hoe kom ik hiervoot in contact met de juiste persoon buite de klanten srevice om ? want de klantenservice kan mij niet helpen

gaarne advies

gr psv666

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • 26 juni 2025

Hallo ​@psv666 ,

Wat fijn dat je toch een oplossing zoekt.

Je kan het beste hier je problemen beschrijven, dus wat zijn de problemen, wat heb jezelf al geprobeerd om dit op te lossen. 

Vul tevens in je profiel, de privé gegevens in, zoals in mijn onderschrift staat. Dit kan alleen jij en een moderator( medewerkers van Odido) zien.

Dit helpt bij eventueel oplossen van de problemen.

Er reageert vanzelf een moderator, dit gebeurt op volgorde van binnenkomst, dit kan ongeveer 24 duren of langer als het erg druk is op de community. 

Vaak kunnen de moderators de problemen oplossen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 26 juni 2025

mijn probleem is een menings verschil over een factuur

wil graag in contact komen met een moderator

mijn gegevens heb ik vermeld in mijn profiel

gr psv 666

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9468 reacties
  • 26 juni 2025

Als je een hele factuur niet betaald vanwege een dispuut van 1 of 2 dagen storing,  dan gaat dat ook via een moderator niet werken. In principe hebben zij dezelfde informatie als de klantenservice innhet CRM systeem en zal een vergoeding van een storing 1/30e x het aantal storingsdagen kunnen zijn. Dat resulteerd hooguit in een creditfactuur die met de volgende (eindfactuur) verrekend zal worden.  Gewoon niet betalen is incasso traject en afsluiting. 

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1351 reacties
  • 26 juni 2025

Hallo ​@psv666 ,

Het contact met de moderators verloopt altijd via deze community,  als u iemand spreken wilt, bent u toch aangewezen op de telefonische servicedesk via: 0800 - 0092.

Als het lukt kan u het hier melden zonder dat u privé gevoelige informatie geeft , waar het meningsverschil over gaat, een moderator kan dit dan voor u nakijken en een eventuele oplossing aandragen.😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen