Skip to main content
Beantwoord

retour wifi punten

  • 2 mei 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Ik heb mijn 2 wifipunten netjes verstuurd via een dhl punt, via track en tracé word aangegeven dat het pakketje is afgeleverd op 4 februari om 8.00. Nu kreeg een mailtje van Odido dat ik ze niet zijn ontvangen en dat er kosten in rekening wordt gebracht van 70 euro wat ze ook al hebben geïncasseerd.

En heb al zeker meer dan 5 keer contact met de klantenservice gehad.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@roumie 

Vul alvast alle privé velden en de tracking code in in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21681 reacties
  • Antwoord
  • 2 mei 2025

Hallo ​@roumie 

Vul alvast alle privé velden en de tracking code in in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen