Sinds gistermiddag 12.00 geen internetverbinding meer.
Op de huawei mediaconverter knippert het LOS lampje ongeveer 1x per seconde rood. PON lampje brandt niet.
T-56 modem lijkt goed te werken. Alle lampjes branden groen. Alleen internet brand rood.
Modem en converter zijn allebei al meerdere keren gereset.
Beste antwoord door Marco_Uijl
Marco_Uijl schreef:
Ishana van Odido schreef:
Hoi @Marco_Uijl, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er in jouw geval nog een monteur moet langskomen. Klopt het dat je hierover per e-mail en sms informatie over hebt gehad? Als je de afspraak inplant, komt het helemaal goed!
Ha Ishana, bedankt voor je reactie!
Klopt inderdaad. We hebben een afspraak ingepland!
Helaas is de eerst mogelijke optie dat ze langs komen pas 15 maart. We zitten dus nog even zonder internet😓
Even gebeld, ze komen morgen langs. Bedankt voor de hulp!😄
Hoi @Bram.m, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en je vandaag een afspraak gepland hebt staan. Laat je me weten hoe dit verlopen is? Ik hoor het graag!
Sinds gistermiddag 12.00 geen internetverbinding meer.
Op de huawei mediaconverter knippert het LOS lampje ongeveer 1x per seconde rood. PON lampje brandt niet.
T-56 modem lijkt goed te werken. Alle lampjes branden groen. Alleen internet brand rood.
Modem en converter zijn allebei al meerdere keren gereset.
Dit is dus bij mij hetzelfde!! Kennelijk zijn er meer mensen met hetzelfde probleem. Zomaar, ineens de ONT die problemen geeft?!?! Zijn er uberhaupt wel problemen met de T56????
De monteur heeft het weten op te lossen. Er was een probleem in de wijkkast. Graag zou ik compensatie krijgen voor de lange onderbreking van de diensten. Vanaf zaterdag 01-03 rond 11 uur t/m dinsdag 04-03 rond 15:00 uur.
@Roel69 bij mij lag het probleem in de wijkkast, had niets te maken met de T56.
@Roel69 Goed dat je aanhaakt bij dit topic. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Natuurlijk kijk ik gelijk met je mee of er al meer bekend is.
Ik heb gelijk gekeken en zie als laatste notitie van onze technische dienst (06-03-25) dat de netwerkbeheerder contact met je zal opnemen om een afspraak in te plannen. Laat je aan mij weten als je de afspraak hebt ingepland? Ik ben benieuwd!
Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het vooral weten. Ik sta voor je klaar!
@Bram.m Super fijn om te lezen dat de monteur de verbinding heeft hersteld. Geweldig! 😀 Uiteraard heb ik de vergoeding gelijk voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestig over. Het bedrag wordt automatisch berekent door het systeem en dit zal worden verrekend met de volgende factuur.
@Roel69 Goed dat je aanhaakt bij dit topic. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Natuurlijk kijk ik gelijk met je mee of er al meer bekend is.
Ik heb gelijk gekeken en zie als laatste notitie van onze technische dienst (06-03-25) dat de netwerkbeheerder contact met je zal opnemen om een afspraak in te plannen. Laat je aan mij weten als je de afspraak hebt ingepland? Ik ben benieuwd!
Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het vooral weten. Ik sta voor je klaar!
@Bram.m Super fijn om te lezen dat de monteur de verbinding heeft hersteld. Geweldig! 😀 Uiteraard heb ik de vergoeding gelijk voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestig over. Het bedrag wordt automatisch berekent door het systeem en dit zal worden verrekend met de volgende factuur.
Ha Teresa!
Wij hebben hetzelfde probleem. Gisteren zijn de nieuwe modem & het glasvezelkastje geïnstalleerd, maar de ONT is nog niet geactiveerd.
We hadden direct naar de klantenservice gebeld, en die hadden een ticket aangemaakt met hoge prioriteit.
Ontvingen een bevestiging in de mail waarin stond dat het druk was, en langer dan 3 werkdagen kan duren voor een reactie. Dat betekent dat wij het hele weekend zonder internet zitten😓
Had hier ook een community post over gemaakt, met de vraag of de ticket (#76557832) al in behandeling was genomen. Dacht dat het misschien slim was om hier ook even aan te haken!😄
@Roel69 Goed dat je aanhaakt bij dit topic. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Natuurlijk kijk ik gelijk met je mee of er al meer bekend is.
Ik heb gelijk gekeken en zie als laatste notitie van onze technische dienst (06-03-25) dat de netwerkbeheerder contact met je zal opnemen om een afspraak in te plannen. Laat je aan mij weten als je de afspraak hebt ingepland? Ik ben benieuwd!
Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het vooral weten. Ik sta voor je klaar!
@Bram.m Super fijn om te lezen dat de monteur de verbinding heeft hersteld. Geweldig! 😀 Uiteraard heb ik de vergoeding gelijk voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestig over. Het bedrag wordt automatisch berekent door het systeem en dit zal worden verrekend met de volgende factuur.
Ha Teresa!
Wij hebben hetzelfde probleem. Gisteren zijn de nieuwe modem & het glasvezelkastje geïnstalleerd, maar de ONT is nog niet geactiveerd.
We hadden direct naar de klantenservice gebeld, en die hadden een ticket aangemaakt met hoge prioriteit.
Ontvingen een bevestiging in de mail waarin stond dat het druk was, en langer dan 3 werkdagen kan duren voor een reactie. Dat betekent dat wij het hele weekend zonder internet zitten😓
Had hier ook een community post over gemaakt, met de vraag of de ticket (#76557832) al in behandeling was genomen. Dacht dat het misschien slim was om hier ook even aan te haken!😄
Hoi @Marco_Uijl, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er in jouw geval nog een monteur moet langskomen. Klopt het dat je hierover per e-mail en sms informatie over hebt gehad? Als je de afspraak inplant, komt het helemaal goed!
Hoi @Marco_Uijl, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er in jouw geval nog een monteur moet langskomen. Klopt het dat je hierover per e-mail en sms informatie over hebt gehad? Als je de afspraak inplant, komt het helemaal goed!
Ha Ishana, bedankt voor je reactie!
Klopt inderdaad. We hebben een afspraak ingepland!
Helaas is de eerst mogelijke optie dat ze langs komen pas 15 maart. We zitten dus nog even zonder internet😓
Hoi @Marco_Uijl, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er in jouw geval nog een monteur moet langskomen. Klopt het dat je hierover per e-mail en sms informatie over hebt gehad? Als je de afspraak inplant, komt het helemaal goed!
Ha Ishana, bedankt voor je reactie!
Klopt inderdaad. We hebben een afspraak ingepland!
Helaas is de eerst mogelijke optie dat ze langs komen pas 15 maart. We zitten dus nog even zonder internet😓
Even gebeld, ze komen morgen langs. Bedankt voor de hulp!😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.