Skip to main content
Beantwoord

modem retour verzonden

• 26 februari 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goede dag,

Ik kring een bericht dat ik mijn modem nog niet retour heb gestuurd. Maar dat heb ik wel degelijk gedaan onder DHL nummer QR3STML010475705. Track en trace zegt ook dat het afgeleverd is op 12 februari. Verneem graag van u.

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi ​@pwehrmeijer, super dat je het modem netjes hebt geretourneerd naar ons! Ik zie inderdaad dat het pakket netjes bij ons is aangekomen. Normaal gesproken duurt de verwerking nadat het bij ons binnen is 6 dagen. Gezien dit al verstreken is, heb ik direct met modem handmatig voor je afgemeld. Wel zo netjes natuurlijk! Mocht je verder nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel

1 reactie

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2025

Hi ​@pwehrmeijer, super dat je het modem netjes hebt geretourneerd naar ons! Ik zie inderdaad dat het pakket netjes bij ons is aangekomen. Normaal gesproken duurt de verwerking nadat het bij ons binnen is 6 dagen. Gezien dit al verstreken is, heb ik direct met modem handmatig voor je afgemeld. Wel zo netjes natuurlijk! Mocht je verder nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen