Al jaren heb ik 3 abonnementen bij Odido op hetzelfde adres (internet + tv + 2x mobiel). inclusief klantvoordeel.
Nu er glasvezel in de straat is aangelegd heb ik wel interesse in een wat stabieler en snellere lijn. Als ik binnen mijn Odido mijn abonnement wil wijzigen naar glasvezel internet krijg ik de eerste 6 maanden korting op glasvezel internet. Klinkt verleidelijk, maar niets is minder waar…
Als bestaande klant komt glasvezel internet (400) + tv (Inc. 1 mediabox) uit op een bedrag van
€ 657,48 per jaar. dit bedrag is incl. 6 maanden korting op glasvezel internet en klantenvoordeel.
Nieuwe klanten kunnen hetzelfde pakket (glasvezel internet (400) + tv (Inc. 1 mediabox) afnemen voor een een bedrag van € 510,- per jaar, dit bedrag is incl. 6 maanden korting op glasvezel internet en klantvoordeel.
samengevat: € 147,48 duurder voor trouwe klanten t.o.v. nieuwe klanten.
Nu is de vraag of het, hoe omslachtig ook, mogelijk is dat ik mijn huidige abonnement opzeg en mij weer opnieuw aanmeld als klant en dat jullie dan de overstapservice bieden waarmee met grote letters geadverteerd wordt. dus zorgeloos en niet lang zonder aansluiting?
Het voelt natuurlijk niet lekker dat een trouwe klant in zijn huidige abonnement zoveel duurder uit is dan een nieuwe. Dus vandaar dit omslachtige idee om toch nog klant bij jullie te blijven (wat tot nu toe prima bevalt).
Ik ben al jaren loyaal aan Odido, maar kom nu op een punt dat gevoel en verstand gaan botsen met elkaar.
Ben benieuwd of andere klanten hier ook ervaring mee hebben en wat Odido zelf vindt van dit bijzondere topic.
Overstapservice van Odido naar Odido
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.