Skip to main content
Beantwoord

Geen Internet glasvezel kastje knippert rood LOS lampje (utrecht)

  • 8 februari 2025
  • 8 reacties
  • 125 Bekeken

wij hebben sinds 18:30 geen internet meer.
Op het glasvezel kastje knippert een rood LOS lampje 

wij wonen in Utrecht (Leidsche Rijn)

Beste antwoord door jwvdreek

Teresa van Odido schreef:

@jwvdreek Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je weer gebruik kan maken van onze diensten. Ik help je graag bij het vinden van de oplossing! 

Ik heb meteen het modem uitgemeten en zie inderdaad dat er iets niet goed is. Wil je mij ook nog vertellen wat het PON lampje op het ONT (glasvezelkastje) doet?

Daarnaast stuur ik je graag een Unlimited vouchercode om de tijd zonder diensten te overbruggen. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en je andere apparaten verbinden. Op die manier ben je in ieder geval online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? Dan stuur ik je de code toe!

 

Bedankt Teresa,

ik heb vanochtend contact gehad met iemand van Odido en die heeft mij al een vouchercode gegeven.

maandagochtend komt er een monteur langs.

groeten,

jan-Willem

Bekijk origineel

8 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 8 februari 2025

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 februari 2025

Ja daar ben ik al geweest, en alle 10 stappen uitgevoerd.

dat heeft het probleem niet verholpen.

ik weet ook niet hoe ik zaterdag avond een service monteur kan spreken?

 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 8 februari 2025

ik zal morgen de hele wiki leezen van odido en mischien woort ik een helpende kind!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 februari 2025
totaleslimmekind schreef:

ik zal morgen de hele wiki leezen van odido en mischien woort ik een helpende kind!

👍


MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 94 reacties
  • 9 februari 2025
jwvdreek schreef:

Ja daar ben ik al geweest, en alle 10 stappen uitgevoerd.

dat heeft het probleem niet verholpen.

ik weet ook niet hoe ik zaterdag avond een service monteur kan spreken?

 

hier staat hoe je contact moet opnemen

https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 9 februari 2025

@jwvdreek Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je weer gebruik kan maken van onze diensten. Ik help je graag bij het vinden van de oplossing! 

Ik heb meteen het modem uitgemeten en zie inderdaad dat er iets niet goed is. Wil je mij ook nog vertellen wat het PON lampje op het ONT (glasvezelkastje) doet?

Daarnaast stuur ik je graag een Unlimited vouchercode om de tijd zonder diensten te overbruggen. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en je andere apparaten verbinden. Op die manier ben je in ieder geval online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? Dan stuur ik je de code toe!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025
Teresa van Odido schreef:

@jwvdreek Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je weer gebruik kan maken van onze diensten. Ik help je graag bij het vinden van de oplossing! 

Ik heb meteen het modem uitgemeten en zie inderdaad dat er iets niet goed is. Wil je mij ook nog vertellen wat het PON lampje op het ONT (glasvezelkastje) doet?

Daarnaast stuur ik je graag een Unlimited vouchercode om de tijd zonder diensten te overbruggen. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en je andere apparaten verbinden. Op die manier ben je in ieder geval online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? Dan stuur ik je de code toe!

 

Bedankt Teresa,

ik heb vanochtend contact gehad met iemand van Odido en die heeft mij al een vouchercode gegeven.

maandagochtend komt er een monteur langs.

groeten,

jan-Willem


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025
jwvdreek schreef:

Bedankt Teresa,

ik heb vanochtend contact gehad met iemand van Odido en die heeft mij al een vouchercode gegeven.

 

maandagochtend komt er een monteur langs.

 

groeten,

 

jan-Willem

fijne dag


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen