Skip to main content
Beantwoord

Vast internet abonnement overgeven aan huisgenoot

• 31 januari 2025
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik woon in een gedeelde woning, samen hebben we een internet abonnement dat op mijn naam staat. Nu ga ik per 16 februari verhuizen naar een woning waar al een internet abbonement aanwezig is. Ik wil daarom mijn huidige vaste internet abonnement op naam van mijn huisgenoot zetten. Dan hoeven we het contract niet te annuleren of af te kopen, maar helaas kan ik nergens vinden hoe dit gedaan kan worden. Mijn vraag dus, kan ik het abonnement op naam van mijn huisgenoot zetten en zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? 

Alvast bedankt 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Sonic2991, spannend dat je gaat verhuizen! Je kunt je contract zeker overdragen. Ik heb hier wel een aantal gegevens voor nodig en via een privébericht naar mij kan je geen documenten delen. Heb je ook een Facebook of X account? Daar kunnen we je dan super snel helpen. Ik laat wel alvast weten wat er nodig is!

- Kopie ID beide partijen

- Kopie bankpas beide partijen

- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden.

Ook ontvangen we graag algemene informatie:

- Postcode en huisnummer van het aansluitadres

- 06-nummer van de nieuwe contractant

- E-mailadres van de nieuwe contractant 

Hou er wel rekening mee dat de contractovername per direct ingaat. Je kan het bericht dus het beste op 16 februari in de ochtend verzenden. Heb je geen social media? Dan mag je ook alle documenten in een Wetransfer link sturen naar mij privé op deze dag. Laat dan in dit topic wel even weten dat je dit hebt gedaan. Alvast bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9477 reacties
  • 31 januari 2025

Je kunt zelf nu al de bankrekening vervangen door een andere binnen je My-odido account. Voor het overige zal een moderator je wellicht kunnen helpen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3263 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Hi ​@Sonic2991, spannend dat je gaat verhuizen! Je kunt je contract zeker overdragen. Ik heb hier wel een aantal gegevens voor nodig en via een privébericht naar mij kan je geen documenten delen. Heb je ook een Facebook of X account? Daar kunnen we je dan super snel helpen. Ik laat wel alvast weten wat er nodig is!

- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden.

Hou er wel rekening mee dat de contractovername per direct ingaat. Je kan het bericht dus het beste op 16 februari in de ochtend verzenden. Heb je geen social media? Dan mag je ook alle documenten in een Wetransfer link sturen naar mij privé op deze dag. Laat dan in dit topic wel even weten dat je dit hebt gedaan. Alvast bedankt!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi Cheyenne, 

Ik heb je zojuist via dit platform een PM gestuurd met de benodigde gegevens. Het abonnement mag per direct op haar naam gezet worden. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3263 reacties
  • 5 februari 2025

Het is bij deze geregeld ​@Sonic2991, zie ons privégesprek! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen