Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt niet, na bellen nog steeds niet

• 25 januari 2025
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

In Factuurnummer TMT1046410005 van 15/11/2024 kreeg ik: “Goed nieuws, je krijgt wat terug van ons! We verrekenen dit bedrag met je eerstvolgende factuur.” Het is een bedrag van €27,21.

Nu twee maanden verder, dus twee facturen verder, krijg ik nog steeds het bedrag NIET. Wij hebben eerder deze maand gebeld naar klantenservice; zij beloofd dat wij in de factuur van januari het bedrag zouden krijgen. Maar toch niet. 

Ik heb zoveel beloven van meerdere klantenservice dat ik bevestiging zouden moeten ontvangen via email nadat ik heb gebeld (over verschillende topics) maar ik heb helemaal geen bevestiging ontvangen. 

Beste antwoord door dehaas26

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@dehaas26, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wat fijn dat je een creditering van ons hebt ontvangen, ik zoek de status hiervan graag voor je uit. Bedankt voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de credit al is verrekend met de factuur van december 2024. Het gaat om dit factuurnummer: TMT1047352800. Het bedrag van deze factuur was € 30,00. De credit van € 27,21 is hiermee verrekend. Na de verrekening bleef er nog een bedrag over van € 30,00 - € 27,21 = € 2,79. Ik zie dat dit bedrag vandaag van je bankrekeningnummer is afgeschreven. Het is dus helemaal goed gegaan, wel zo fijn! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Beste Pharwin,

Bedankt voor de complete uitleg. Fijn dat het goed verwerkt is.

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@dehaas26, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wat fijn dat je een creditering van ons hebt ontvangen, ik zoek de status hiervan graag voor je uit. Bedankt voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de credit al is verrekend met de factuur van december 2024. Het gaat om dit factuurnummer: TMT1047352800. Het bedrag van deze factuur was € 30,00. De credit van € 27,21 is hiermee verrekend. Na de verrekening bleef er nog een bedrag over van € 30,00 - € 27,21 = € 2,79. Ik zie dat dit bedrag vandaag van je bankrekeningnummer is afgeschreven. Het is dus helemaal goed gegaan, wel zo fijn! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Beste Pharwin,

Bedankt voor de complete uitleg. Fijn dat het goed verwerkt is.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@dehaas26 Geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden - de Community staat voor je klaar. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen