Skip to main content
Beantwoord

Automatisch opzeggen oude internetabonnement?

• 22 januari 2025
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

• is een Master Poster
  • 22 reacties

Enkele weken geleden is mijn Odido glasvezelverbinding geactiveerd en ik ben vandaag van provider gewisseld (van Ziggo naar Odido). Wordt mijn Ziggo abonnement automatisch stopgezet of is dit een actie voor mijzelf?

Beste antwoord door Jaapje78

Als je de overstapservice hebt genomen dan geeft Odido door aan Ziggo dat het abonnement geactiveerd is. De ervaring met Ziggo is dat dat heel erg goed gaat, binnen een uur nadat odido is geactiveerd hoor je een bericht van Ziggo te krijgen dat je abonnement beëindigd is en zul je ook merken dat de modem niet meer werkt.

Blijft je Ziggo verbinding wel werken dan gaat er iets fout of heb je geen overstapservice genomen.

Bekijk origineel

2 reacties

• is een Top Poster
  • 195 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2025

Als je de overstapservice hebt genomen dan geeft Odido door aan Ziggo dat het abonnement geactiveerd is. De ervaring met Ziggo is dat dat heel erg goed gaat, binnen een uur nadat odido is geactiveerd hoor je een bericht van Ziggo te krijgen dat je abonnement beëindigd is en zul je ook merken dat de modem niet meer werkt.

Blijft je Ziggo verbinding wel werken dan gaat er iets fout of heb je geen overstapservice genomen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 22 januari 2025

Dank voor het snelle antwoord. Ik zie niks terug van een overstapservice in mijn contracten van (destijds nog hetende) T-Mobile. Ik zal er zelf achteraan gaan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen