Aangezien je me eerder goed hebt geholpen, probeer ik het opnieuw via deze weg. Via de klantenservice is er tot op heden geen (re)actie gekomen. Wij hebben van 15/10/24 t/m 16/11/24 geen opnieuw internet/tv gehad en zouden deze periode graag vergoed willen zien.
We worden er ondertussen (opnieuw) moedeloos van, dus hopelijk wordt het via deze weg opgelost.
Groet,
Jerrol
Beste antwoord door Jerrol
Nora van Odido schreef:
Hi @Jerrol, ik zie inderdaad dat je in deze periode geen diensten hebt gehad. Ik heb de vergoeding dan ook direct voor je in orde gemaakt. Hier zal een creditfactuur van worden aangemaakt en vervolgens wordt dit bedrag teruggestort. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail!
Hi Nora,
Dankjewel voor het snelle handelen! Ik heb de bevestiging per mail voorbij zien komen.
Hi @Jerrol, ik zie inderdaad dat je in deze periode geen diensten hebt gehad. Ik heb de vergoeding dan ook direct voor je in orde gemaakt. Hier zal een creditfactuur van worden aangemaakt en vervolgens wordt dit bedrag teruggestort. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail!
Hi Nora,
Dankjewel voor het snelle handelen! Ik heb de bevestiging per mail voorbij zien komen.
Dat ga ik voor je regelen. Zou je alleen nog je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan zal ik de dagen dat je geen diensten gehad hebt voor je vergoeden! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt.
Dat ga ik voor je regelen. Zou je alleen nog je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan zal ik de dagen dat je geen diensten gehad hebt voor je vergoeden! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt.
Dankje voor het toevoegen van je gegevens @bardied. Klopt het dat je vanaf 18-04 tot en met 23-04 geen diensten gehad hebt? Dan zet ik de vergoeding in gang!
Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hier nog een e-mail ter bevestiging over. Houd er rekening mee dat dit bedrag automatisch wordt verrekend met de volgende factuur.
Laat je het mij weten als ik nog eens ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.