Skip to main content
Beantwoord

Geen internet/TV - Vergoeding

• 3 januari 2025
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

• is een Master Poster
  • 20 reacties

@Tommie van Odido 

Hi Tommie,

Aangezien je me eerder goed hebt geholpen, probeer ik het opnieuw via deze weg. Via de klantenservice is er tot op heden geen (re)actie gekomen. Wij hebben van 15/10/24 t/m 16/11/24 geen opnieuw internet/tv gehad en zouden deze periode graag vergoed willen zien. 

We worden er ondertussen (opnieuw) moedeloos van, dus hopelijk wordt het via deze weg opgelost. 

Groet,

Jerrol

Beste antwoord door Jerrol

Nora van Odido schreef:

Hi ​@Jerrol, ik zie inderdaad dat je in deze periode geen diensten hebt gehad. Ik heb de vergoeding dan ook direct voor je in orde gemaakt. Hier zal een creditfactuur van worden aangemaakt en vervolgens wordt dit bedrag teruggestort. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail! 

Hi Nora,

Dankjewel voor het snelle handelen! Ik heb de bevestiging per mail voorbij zien komen. 

Fijne dag!

Bekijk origineel

8 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 4 januari 2025

Hi ​@Jerrol, ik zie inderdaad dat je in deze periode geen diensten hebt gehad. Ik heb de vergoeding dan ook direct voor je in orde gemaakt. Hier zal een creditfactuur van worden aangemaakt en vervolgens wordt dit bedrag teruggestort. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi Nora,

Dankjewel voor het snelle handelen! Ik heb de bevestiging per mail voorbij zien komen. 

Fijne dag!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 mei 2025

Hoi,

Ik heb vorige maand 6 dagen geen internet en tv gehad. Hier zou ik een vergoeding voor krijgen maar ik heb nog niets ontvangen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14631 reacties
  • 21 mei 2025

Hoi ​@bardied, welkom op onze community!

Dat ga ik voor je regelen. Zou je alleen nog je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan zal ik de dagen dat je geen diensten gehad hebt voor je vergoeden! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 mei 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@bardied, welkom op onze community!

Dat ga ik voor je regelen. Zou je alleen nog je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan zal ik de dagen dat je geen diensten gehad hebt voor je vergoeden! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt.

Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14631 reacties
  • 22 mei 2025

Dankje voor het toevoegen van je gegevens ​@bardied. Klopt het dat je vanaf 18-04 tot en met 23-04 geen diensten gehad hebt? Dan zet ik de vergoeding in gang! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 mei 2025

Hoi Tommie ,

Dat klopt helemaal. 

Bedankt voor je snelle reactie. 

M.v.g. 

Desiree Bardie 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 23 mei 2025

@bardied Jij bedankt voor de bevestiging! 😊

Ik heb de vergoeding meteen voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hier nog een e-mail ter bevestiging over. Houd er rekening mee dat dit bedrag automatisch wordt verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog eens ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen