Skip to main content
Beantwoord

Geen internet thuis, T54 rood, Huawei LOS uit PON snel

  • 20 december 2024
  • 11 reacties
  • 187 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hi allen,

Sinds een paar uur geen internet thuis. Alles paar keer gereset T54 + Huawei.

- Zyxel T54 wereldbol rood

- Huawei LOS lampje is uit

- Huawei PON lampje knippert snel

Odido klantenservice is telefonisch niet meer te bereiken, enig idee wat te doen?

Hoor graag, thanks!

 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@KayBst, ik zie inderdaad dat je hier contact over hebt gehad met ons en dit voor je is doorgezet. Zodra er een update is, zullen we dit gelijk aan je laten weten! 

Bekijk origineel

11 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 december 2024

21-12-24 11:49;

Lijkt dus in de wijkcentrale te zitten, hoop dat de netwerkbeheerder snel kan op locatie kan kijken

@Wilma klantenservice, thanks voor je hulp.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 21 december 2024

Hi ​@KayBst, ik zie inderdaad dat je hier contact over hebt gehad met ons en dit voor je is doorgezet. Zodra er een update is, zullen we dit gelijk aan je laten weten! 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 december 2024

Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande. Wat is de oplossing?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8645 reacties
  • 21 december 2024

Even afwachten tot de netbeheerder naar de wijkcentrale is geweest.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 december 2024

Bedankt voor je reactie! Ik heb de hele middag voor niets op een monteur van Guidion gewacht en komt dinsdag pas kijken, als hij komt.

Met bovenstaand verhaal bel ik wel weer met Odido dat de wijkbeheerder een kijkje komt nemen


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 december 2024

@Nora van Odido Thanks, ik wacht even af..


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 december 2024

Hi @team Odido,

@Nora van Odido ,

@eric ,

 

Hebben jullie een update voor mij, wat is de status en timelines?

Hoor graag van jullie.

Groet,

Ilkay


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8645 reacties
  • 23 december 2024

Hoi ​@KayBst ,

Het forum is geen chat met de klantenservice. Je praat hier met klanten zoals ik en moderators die niet elke dag hier zijn. Een dag geleden heeft Nora nog aangegeven dat de case is doorgezet en het nu afwachten is. De normale verwerkingstijd bij de technische dienst is 5 werkdagen. Gezien de feestdagen hebben alle technische afdelingen een verminderde bezetting. Ook bij Guidion en de netbeheerders.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 december 2024

Top dankjewel ​@eric , de 5 werkdagen was nog niet bekend.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 december 2024

Hoi allen,

Vanmiddag de monteur op bezoek gehad. Hij heeft het gele glasvezelkabeltje naar de router vervangen.

Vooralsnog lijkt het probleem verholpen maar ik houd nog even een slag om de arm. Hij vond het namelijk niet nodig in de wijkkast te kijken.

Fijne Kerst allemaal!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 december 2024

Nu bij ons nog...


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen