Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen internet abonnement

  • 22 november 2024
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik probeer al dagenlang mijn internet abonnement op te zeggen. Helaas wordt er op de klantenservice niet opgenomen en wordt na 25 min wachten de verbinding verbroken, heel bijzonder. Ook via de chat wordt naar de telefonische klantenservice verwezen. Ik hoop dat ik via deze weg mijn abonnement dus kan opzeggen per 19-12-2024. Het zou overigens handig zijn als dat online zou kunnen want op deze manier wordt het echt onmogelijk gemaakt. 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Vdsvsvvv, ik heb het direct nagekeken! De opzegging stond er inmiddels al in. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2024

Hoi ​@Vdsvsvvv, ik heb het direct nagekeken! De opzegging stond er inmiddels al in. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen