Skip to main content
Beantwoord

Oud Huawei modem HG659 omruilen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, 

Is het mogelijk dat mijn oude Huawei HG659 omgeruild wordt. De oude lijkt de vraag niet meer aan te kunnen.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @EdChA, het is goed dat je hier contact over opneemt. Dit is inderdaad een oud modem en ik heb deze gelijk voor je omgewisseld naar een Zyxel T-56. Zodra het modem verzonden is, ontvang je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je vervolgens niet retour te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik weet zeker dat je veel verbetering gaat ervaren met het nieuwe modem! 

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2024

Hi @EdChA, het is goed dat je hier contact over opneemt. Dit is inderdaad een oud modem en ik heb deze gelijk voor je omgewisseld naar een Zyxel T-56. Zodra het modem verzonden is, ontvang je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je vervolgens niet retour te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik weet zeker dat je veel verbetering gaat ervaren met het nieuwe modem! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 mei 2024

Dank je wel Nora, voor je snelle reactie. We wachten de e-mail en het modem af.

Groet,

EdCha

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 3 november 2024

Hallo @Nora van Odido , zou het mogelijk zijn om ook mijn oude Huawei HG659 om te ruilen voor een Zyxel T56 met wifi6/WPA3? En daarbij de vraag of ik op die nieuwe versie wel een externe HD kan aansluiten via USB-poort? Dank alvast!

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 4 november 2024

Hi @appeltje-E, zeker ook voor jou is dit mogelijk! Ik heb het modem voor je besteld. Het T-56 modem is daarmee uitermate geschikt voor NAS-netwerken en het gebruik van andere externe opslag als harde schijven/SSD via de USB 3.0 poort. Meer informatie over het nieuwe modem vind je in dit topic: Zyxel T-56: hoe werkt het? | Odido community. Mocht je uiteraard nog vragen hebben, laat het gerust weten! 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen