zojuist een mail ontvangen met daarin het bericht dat ik een boete zal krijgen vanwege het niet terugsturen van de modem. Deze is echter al lang verstuurd alleen maakt DHL er denk ik een potje van. Bijgaand het bewijs van versturen. Ik hoop dan ook dat ik deze mail als niet verzonden kan beschouwen.
met vriendelijke groet,
Dave van der Eerden
Beste antwoord door Ishana van Odido
Hoi @DavevdEerden, super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! 😊 Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana
Hoi @DavevdEerden, super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! 😊 Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.