Skip to main content

Aanpassen incassodatum heeft geen effect

  • 21 februari 2024
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb sinds een paar maanden een Internet only abonnement bij Odido en ik heb in de app de automatische incassodatum op de 22e van de maand gezet. Echter zijn mijn abonnementskosten de afgelopen twee maanden op respectievelijk de 24e en de 15e voldaan (en beide keren enkele dagen daarna daadwerkelijk afgeboekt). Klopt het dat het instellen van de incassodatum niet werkt en dat Odido schijnbaar op willekeurige data de abonnementskosten afboekt?

Met vriendelijke groet,

Jasper

Uitgelichte reactie

22 februari 2024

Hi @Jasper_V, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de incasso datum op de 22e staat. Heel eerlijk gezegd durf ik niet te zeggen waar dit door komt. Ik gok dat het vanaf volgende maand wel goed gaat. Als het dan weer niet goed gaat, trek dan opnieuw aan de bel. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14733 reacties
  • 22 februari 2024

Hi @Jasper_V, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de incasso datum op de 22e staat. Heel eerlijk gezegd durf ik niet te zeggen waar dit door komt. Ik gok dat het vanaf volgende maand wel goed gaat. Als het dan weer niet goed gaat, trek dan opnieuw aan de bel. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 februari 2024

Beste Tommie,

Hartelijk dank voor je reactie, ik wacht de volgende factuur af.

Met vriendelijke groet,

Jasper


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen